این موبایل چشم ها را آزار می دهد!

به گزارش مجله ابوذریون، زومیت نوشت: تصاویر و بعضی مشخصات نمونه آزمایشی گوشی هوشمند ناتینگ فون 2a فاش شده است که از طراحی نه چندان زیبای آن حکایت دارد.

این موبایل چشم ها را آزار می دهد!

اگر شایعات ناتینگ فون 2a واقعیت داشته باشند، احتمالاً در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود. درحال حاضر اطلاعات زیادی درمورد گوشی ناتینگ و طراحی این محصول نداریم و فقط در بعضی گزارش ها اشاره شده است که از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 7200 و ظاهر متفاوت نسبت به مدل های قبلی بهره خواهد برد.

اکنون تصویر جدیدی از ناتینگ فون 2a به همراه بعضی مشخصاتش فاش شده است که به نظر می رسد نمونه آزمایشی اولیه این محصول را نشان می دهد. عبارت PVT روی این محصول (مخفف Production Validation Test) یعنی برای تأیید عملکرد فرایندهای فراوری و مطابقت دستگاه با مشخصات و استانداردهای کیفی مورد احتیاج ساخته شده است. در ساخت این واحدهای آزمایشی معمولاً سعی می گردد ظاهر گوشی پنهان بماند.

به هرحال تصاویر فاش شده از ناتینگ فون 2a آرایش افقی دوربین پشتی این دستگاه را نشان می دهند. یوگش برار با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، ادعا کرد این دستگاه به نمایشگر 6.7 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه دیمنسیتی 7200، رم 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت مجهز خواهد شد.

از دیگر ویژگی های احتمالی Nothing Phone 2a می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 14 با رابط کاربری NothingOS 2.5 اشاره نمود.

قیمت گوشی ناتینگ فون 2a احتمالاً 400 دلار خواهد بود و در فوریه 2024 (اواخر بهمن یا اوایل اسفند 1402) رونمایی خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آذر 1402 بروزرسانی: 26 آذر 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2446

به "این موبایل چشم ها را آزار می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این موبایل چشم ها را آزار می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید