تور چین ارزان: خودرو پرنده چینی

به گزارش مجله ابوذریون، اکس پنگ (XPeng)، خودروساز نوپای چینی طرحی از یک خودرو پرنده نمایش داده که می گوید در سال 2024 به بازار عرضه خواهد شد. این ماشین پرنده در حالت عادی شبیه یک خودروی اسپرت است و با دو ملخ بزرگ که در بدنه ماشین مخفی شده می تواند پرواز کند.

تور چین ارزان: خودرو پرنده چینی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

خبرنگاران - خودرو پرنده اکس پنگ به وسیله زیرمجموعه این کارخانه به نام اچ تی آئرو (HT Aero) ساخته خواهد شد. این شرکت در حال حاضر یک خودرو پرنده در دست ساخت دارد که هشت ملخ کوچک دارد و دو نفر می توانند با آن حدود نیم ساعت پرواز نمایند.

طرح تازه اچ تی آئرو بسیار بلندپروازانه است، اما این شرکت به تازگی 500 میلیون دلار سرمایه جذب نموده که نشان می دهد برنامه هایش برای ساخت ماشین پرنده جدی است.

اکس پنگ هفت سال پیش تاسیس شد. این کارخانه ماشین های الکتریکی می سازد که با محصولات تسلا رقابت می نمایند. اکس پنگ سال جاری حدود پنجاه هزار ماشین فراوری کرد و درآمدش حدود دو میلیارد دلار بوده است.

بسیاری از خودروسازان همراه با شرکت های هواپیماسازی طرح هایی برای ساخت ماشین پرنده دارند. مشکل اصلی برای این ماشین ها نبود قوانین پرواز در ارتفاع کم و در شهر ها است.

منبع: بیت ران
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2028

به "تور چین ارزان: خودرو پرنده چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: خودرو پرنده چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید