سیدجلال حسینی: جنگیدیم تا به 3 امتیاز رسیدیم ، بازی با استقلال تمام شد باید برای ملاقات بعدی آماده شویم

به گزارش مجله ابوذریون، سیدجلال حسینی مربی تیم پرسپولیس معتقد است، هیچ چیز برای رسیدن به عنوان قهرمانی برای این تیم تمام نشده است و این پرسپولیس باید بازی به بازی پیش برود.

سیدجلال حسینی: جنگیدیم تا به 3 امتیاز رسیدیم ، بازی با استقلال تمام شد باید برای ملاقات بعدی آماده شویم

حسینی پس از بازی دربی که با نتیجه یک برصفر به سود پرسپولیس تمام شد به خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوب بود که با اتفاقات خوب برای ما همراه شد و ما در نهایت توانستیم با برد آن را پشت سر بگذرانیم. بچه ها خیلی کوشش کردند تا با تدابیر کادرفنی این نتیجه به دست بیاید.

حسینی درباره اینکه آیا برای حضور در مسابقه دربی دلش تنگ نشده است، تاکید نمود: دل آدم همواره برای حضور در چنین بازی تنگ می گردد.

مربی پرسپولیس درباره اینکه قبل از بازی دربی برای حضور در جایگاه vip استادیوم به مشکل خورده بودند، گفت: این را دیگر باید از باشگاه و آقای درویش بپرسید. اصلا اینجا در مورد مربی و بازیکن صحبت نکنید، بهتر است.

حسینی در مورد اینکه پرسپولیس با برد مقابل استقلال چقدر شانس قهرمانی اش را بالا برد، گفت: بازی به بازی باید پیش برویم. الان یک بازی سخت (استقلال) تمام شد. می رویم تا برای بازی بعدی آماده شویم تا بتوانیم آن مسابقه را هم ببریم و قدم به قدم جلو برویم.

او درباره اینکه از لحاظ فنی بازی پرسپولیس برابر استقلال را چگونه ارزیابی می نماید، تاکید نمود: خوب بود. هر دو تیم با قدرت بازی کردند. خدا را شکر بچه های ما از موقعیت ها استفاده کردند. خیلی دویدند و جنگیدند تا توانستند سه امتیاز را بگیرند.

قبل از دربی بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند تیم برنده مسابقه دربی قهرمان لیگ خواهد شد. سیدجلال حسینی در این ارتباط گفت: بازی به بازی جلو می رویم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که برای مربیگری خود برنامه ای دارد و آیا در کلاس های مربیگری خارجی شرکت می نماید یا خیر، اینگونه پاسخ داد: هر روز یاد می گیرم و در این راه کوشش می کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2379

به "سیدجلال حسینی: جنگیدیم تا به 3 امتیاز رسیدیم ، بازی با استقلال تمام شد باید برای ملاقات بعدی آماده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: جنگیدیم تا به 3 امتیاز رسیدیم ، بازی با استقلال تمام شد باید برای ملاقات بعدی آماده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید