سیستم گیمینگ مناسب بازی فورت نایت (Fortnite)

به گزارش مجله ابوذریون، بازی فورتنایت (Fortnite) بازی متنوع و هیجان انگیزی است با ترکیب رنگ های شاد و البته همراه با خشونت که به علت پویا بودن فضای بازی آن، افراد بسیاری بویژه نوجوانان و بچه ها را به خود جذب نموده است.

سیستم گیمینگ مناسب بازی فورت نایت (Fortnite)

بازی Fortnite یک بازی گروهی است که افراد زیادی از نقاط مختلف جهان در آن مشغول بازی هستند. این بازی از برترین بازی های بتل رویال محسوب می گردد که روزبه روز به تعداد گیمرهای آن اضافه می گردد. حالت های گرافیکی Fortnite بسیار مختلف و متنوع است و عملکردی ویژه دارد. در این بازی هیجان انگیز، فضا برای رقابت مهیا است و شما می توانید با 99 رقیب برای بقا خود کوشش کنید. در این بازی شما با شلیک گلوله، خراب کردن دیوارها، ساختن دیوار نو و... می توانید از گیمرهای دیگر جلو بزنید. فورتنایت در بسیاری از پلتفرم های گیمینگ قابل اجرا است، اما اگر به این بازی علاقه دارید برای لذت بردن از آن ضروری است که یک سیستم گیمینگ مناسب بازی فورت نایت داشته باشید.

سیستم های گیمینگ مخصوص اجرای بازی هایی با گرافیک بالا یا اصطلاحا سنگین هستند و به قطعات سخت افزاری قدرتمندی احتیاج دارند که برای پردازش تصاویر و اطلاعات صوتی و تصویری که در بازی ها ایجاد می گردد مناسب باشند.

مزیت های سیستم گیمینگ

اگر شما یک گیمر حرفه ای هستید حتماً می دانید برای بازی های کامپیوتری گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. برای بازی می توانید از پلتفرم هایی مثل کنسول های بازی، موبایل های مناسب گیم، کیس های گیمینگ و... استفاد کنید اما هیچ یک از این پلتفرم ها به اندازی سیستم های گیمینگ مناسب بازی نیستند.

همواره انتخاب سیستم گیمینگ به عنوان یک پلتفرم برتر از بین سایر پلتفرم های موجود برای اجرای بازی های کامپیوتری جزو اولویت گیمرها بوده و هست. سیستم گیمینگ یک پلتفرم برتر و شکست ناپذیر در بین سایر پلتفرم ها محسوب می گردد.

کیس گیمینگ به روزترین بازی ها را با سرعت 60 فریم در ثانیه یا بیشتر به طور جذابی نمایش می دهد، بنابراین سیستم گیمینگ برای بازی های کامپیوتری برترین گزینه به شمار میرود. اگر تصمیم دارید به جمع گیمرهای فورتنایت بپیوندید، ابتدا باید یک سیستم گیمینگ حرفه ای داشته باشید.

از ویژگی ها و مزیت های سیستم گیمینگ برای اجرای بازی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تمام سیستم های گیمینگ قابلیت ارتقا دارند این در حالی است که ارتقا سایر پلتفرم ها مثل کنسول، موبایل و لپ تاپ غیر ممکن است.

  • هزینه ای که برای ارتقا سیستم های گیمینگ پرداخت می گردد بسیار به صرفه است.

  • تنوع بالا در انتخاب سیستم های گیمنگ مناسب

  • سیستم گیمینگ قابلیت انجام تمام کارهای یک سیستم معمولی را دارد، از طرفی می توان از سیستم گیمینگ به عنوان سیستم طراحی و تدوین برای ادیت ویدئو و عکس استفاده کرد.

  • کیس های گیمینگ به علت نداشتن محدودیت فریم ریت، به تلویزیون متصل می شوند.

با سیستم گیمینگ هیجان بیشتری را تجربه کنید!

همانطور که گفته شد داشتن کیس گیمینگ از واجبات بازی فورتنایت است و شما به عنوان یک گیمر باید حداقل هایی را در رابطه با سخت افزار سیستم های گیم بدانید. هر سیستم گیمینگ بخش های مختلفی دارد که شامل جزئیات زیر می گردد:

  • پردازنده قدرتمند (CPU)

  • مادربرد کیس گیمینگ

  • حافظه (RAM)

  • کارت گرافیک گیمینگ (GPU)

  • هارد (SSD)

مشخصات حداقل سیستم گیمینگ برای بازی فورتنایت(Fortnite)

از مهمترین دلایل موفقیت فورتنایت استفاده از شخصیت های واقعی داستان های مختلف است. این شخصیت ها و اسکین های قابل استفاده آن سبب تجربه های نو و دوست داشتنی برای گیمرها می گردد.

اما برای اجرای بدون Lag این بازی چه سیستمی ضروری است؟ در پاسخ می توان گفت اگر در پی حداقل سیستم برای اجرای این بازی هستید کانفیگ زیر می تواند مناسب باشد.

  • سیستم عامل: Windows 7/8/10 64-bit or Mac OSX Sierra

  • پردازنده: Intel Core i3 2.4 GHz

  • حافظه: 4 GB RAM

  • کارت گرافیک: Intel HD 4000

  • حافظه مورد احتیاج برای نصب بازی: 30 GB

  • دایرکت ایکس: نسخه 11

البته این تنها کانفیگ پیشنهادی برای حداقل سیستم گیمینگ بازی فورتنایت نیست.

ایده آل ترین سیستم گیمینگ برای بازی فورتنایت

اجرای بازی های ویدئویی گاهی با مسائل فنی روبه رو می گردد. درخصوص بازی فورتنایت نیز این موضوع صدق می نماید، بنابراین اگر می خواهید لحظات فوق العاده ای داشته باشید و این بازی را باکیفیت مناسب و بدون کندی یا مسائل فنی اجرا کنید به یک سیستم گیمینگ حرفه ای احتیاج دارید. ایدئال ترین سیستم گیمینگ پیشنهادی بازی فوتنایت از مشخصات زیر برخوردار است.

  • سیستم عامل: Windows 7/8/10 64-bit or Mac OSX Sierra

  • پردازنده: Intel Core i5 2.8 GH

  • حافظه: 8 GB RAM

  • کارت گرافیک: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU

همانطور که پیش تر اشاره شد تنوع سیستم های گیمینگ برای بازی بسیار بالا است و شما با کمی دانش و گرفتن مشاوره از افراد متخصص به راحتی می توانید سیستم مورد احتیاج خود را پیدا کنید.

استوک پی سی یک فروشگاه معتبر با سالیان سال سابقه است که به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش کامپیوترهای گیمینگ فعالیت می نماید. از مزیت های فروشگاه استوک پی سی می توان به سال ها تجربه، کارشناسان متخصص با دانش فنی بالا، خرید آنلاین و حضوری، ارسال به سراسر کشور، تنوع بالای سیستم های گیمینگ، مشاوره رایگان، ضمانت محصولات، امکان ارتقا سیستم، سفارش سیستم دلخواه و موارد بسیار دیگری اشاره نمود.

با توجه به تمام موارد ذکر شده در بالا فروشگاه استوک پی سی برترین انتخاب برای سفارش و یا خرید سیستم گیمینگ مناسب بازی فورت نایت است.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2395

به "سیستم گیمینگ مناسب بازی فورت نایت (Fortnite)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم گیمینگ مناسب بازی فورت نایت (Fortnite)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید