طولانی ترین بازی های ویدیویی داستان محور تاریخ کدامند؟

به گزارش مجله ابوذریون، هیچ قانون سفت و سختی مبنی بر اینکه بازی های ویدئویی چقدر باید طول بکشند وجود ندارد. بازی های خوب و به یادماندنی می توانند از ده ساعت تا صد ساعت به درازا بیانجامید. بازی های کوتاه فوق العاده ای وجود دارند که یک روزه تمام می شوند و از طرف دیگر بازی های شگفت انگیزی وجود دارند که به انتها رساندنشان ساعت ها و روزها وقت می برد. در این مقاله به بازی هایی می پردازیم مدت زمان تمام کردنشان آنها را در صدر فهرست طولانی ترین بازی های عرصه گیمینگ قرار داده است.

طولانی ترین بازی های ویدیویی داستان محور تاریخ کدامند؟

8. Persona 3 (پرسونا 3)

میانگین زمان مورد احتیاج برای تمام کردن: 82 ساعت

پرسونا 3 روایت گر داستانی عجیب و گیرا دربارهٔ یک دانش آموز دبیرستانی است که به گروهی خاص به نام Specialized Extracurricular Execution Squad یا به طور مختصر SEES ملحق می گردد. این گروه بر روی پدیدهٔ غیرمعمولی به نام Dark Hour تحقیق می نماید. در طی انجام این تحقیقات آنها با ورود به قلعه ای مرموز که تنها در زمان وقوع Dark Hour امکانش وجود دارد با هیولاهایی که سایه ها (Shadows) نامیده می شوند مبارزه می نمایند. وقتی مشغول این کار نیستید شما زندگی معمولی یک نوجوان را دارید. این لحظات آرام تر دارای عناصر شبیه ساز زندگی شخصی و اجتماعی هستند. برای پرداختن به هر دو جنبه به مقدار کافی، ضروری است که بازی تا حدی طولانی باشد. در واقع بازی این کار را با 82 ساعت بودن به خوبی انجام می دهد.

7. Harvest Moon: Back To Nature (فصل برداشت: بازگشت به طبیعت)

میانگین زمان مورد احتیاج برای تمام کردن: 83 ساعت

فصل برداشت: بازگشت به طبیعت یک بازی شبیه ساز مزرعه داری است که دارای خاتمه است. داستان با شما در قالب یک کودک آغاز می گردد که پس از مدتی بزرگ شده و مسئولیت مزرعه را برعهده می گیرد. شما باید در طی چند سال آینده این مزرعه را به رونق برسانید و با ساکنین نزدیک خود رابطه ای محبت آمیز برقرار کنید. شما حتی می توانید در بازی ازدواج نموده و صاحب فرزند شوید. اینکه چه کسی را برای سپری کردن باقی عمرتان با او انتخاب می کنید و نحوهٔ به رونق رساندن مزرعه بر روی خاتمهی که می بینید تأثیر می گذارد. خاتمهی که پس از حدود 83 ساعت بازی شاهد آن خواهید بود.

6. Might & Magic: Heroes 6 (نیرو و جادو: قهرمانان 6)

میانگین زمان مورد احتیاج برای تمام کردن: 87.5 ساعت

نیرو و جادو: قهرمانان 6 یک بازی استراتژی نوبتی است که شامل چند عنصر ژانر نقش آفرینی می گردد. بازی در جهان فانتزی به نام آشان جریان دارد. این جهان ظاهری زیبا دارد اما می تواند به زودی به علت نبردی زودهنگام میان فرشتگان و شیاطین به میدان نبرد تبدیل گردد. در این درگیری خانواده ای از قهرمانان نیز دخالت دارند. داستان بازی حدود 87.5 ساعت به طول می انجامد و بخشی از آن به علت گیم پلی استراتژیک و احتیاجمند برنامه ریزی است.

5. SnowRunner

میانگین زمان مورد احتیاج برای تمام کردن: 93 ساعت

SnowRunner شما را در جایگاه یک راننده کامیون برون راهی قرار می دهد که باید از میان آب وهوای سخت و مسیرهای خطرناک مرسوله هایش را به مقصد برساند. بازیکن نمی تواند هر موقع هر مرسوله ای را که خواست به مقصد برساند. به شما قراردادها و مأموریت های به خصوص سپرده می گردد. قراردادها مأموریت های اصلی بازی هستند و از درجات سختی مختلف برخوردارند. برای کامل کردن تمامی آنها باید حدود 93 ساعت وقت سپری کنید که بازی را به یکی از طولانی ترین ماجراجویی هایی که تجربه نموده اید تبدیل می نماید.

4. Monster Hunter: Freedom Unite

میانگین زمان مورد احتیاج برای تمام کردن: 99 ساعت

همان طور که از عنوان آن انتظار می رود، در Monster Hunter: Freedom Unite شما به شکار هیولاها می پردازید. در حقیقت، بیشتر مأموریت های بازی پیرامون کشتن هیولاهای مختلف جریان دارد. گاهی اوقات باید موجودات بزرگ الجثه را تعقیب نموده و بکشید و گاهی اوقات باید از شر هیولاهای کوچک تر خلاص شوید. داستان قابل توجهی در بازی وجود ندارد ولی بااین حال شما می توانید آن را با انجام دادن تمامی مأموریت ها به خاتمه برسانید که باتوجه به سطح شخصیتتان حدود 99 ساعت وقت می گیرد.

3. Persona 5 Royal (پرسونا 5 رویال)

میانگین زمان مورد احتیاج برای تمام کردن: 101 ساعت

طبق داده های سایت HowLongToBeat تمام کردن بازی Persona 5 Royal چند ساعت بیشتر از پرسونا 5 طول می کشد. هر دو بازی هایی فوق العاده طولانی هستند دربارهٔ گروهی به نام Phantom Thieves. این شخصیت های نوجوان کوشش دارند قلب تیره شدهٔ بزرگسالان شرور را متحول نمایند. آنها از پادرمیانی و سخنرانی هایی تأثیرگذار استفاده نمی نمایند در عوض قدرت آن را دارند که وارد متاوِرس شوند. مکانی که دربرگیرندهٔ خواسته ها و انگیزه های اهدافشان است. از آنجا آنها می توانند این افراد را متحول نمایند. گروه در طول بازی اشخاص مختلفی را هدف می گیرد و علاوه بر این عناصر شبیه ساز زندگی روزمره و خطوط داستانی سرگرم نماینده در بازی وجود دارند پس جای تعجب ندارد که مدت زمان بازی بیش از صد ساعت است.

2. Kerbal Space Program (برنامهٔ فضایی کربال)

میانگین زمان مورد احتیاج برای تمام کردن: 114 ساعت

اینکه یک بازی مثل برنامهٔ فضایی کربال را بگردد بازی ای طولانی قلمداد کرد یا خیر موضوعی قابل بحث است چراکه بازی در واقع به خاتمه نمی رسد. در بخش career بازی شما مسئول یک برنامهٔ فضایی هستید که در آن موجودات سبزرنگ کوچکی را با استفاده از اتومبیل هایی که خلق می کنید به فضا می فرستید. تعداد قراردادهایی که می توانید تکمیل کنید بی نهایت هستند. بااین حال یک قرارداد در بازی وجود دارد که در آن باید Ultimate Challenge را کامل کنید. برای برخی از بازیکنان این مأموریت در حقیقت آخرین چالشی است که باید بر آن فائق بیایید تا بتوانید مدعی شوید بازی را به خاتمه رسانده اید.

1. Library of Ruina

میانگین زمان مورد احتیاج برای تمام کردن: 122 ساعت

Library Of Ruina بازی منحصربه فردی است که در آن شما مدیریت یک کتابخانه را برعهده دارید. بااین وجود در عوض اجاره دادن کتاب ها و مرتب کردن قفسه ها، شما با میهمانانتان مبارزه می کنید. به طور دقیق تر کتابخانه دارانتان را کنترل می کنید که با میهمانان نبرد می نمایند. این نبردها شامل ورق بازی، طاس اندازی و استراتژی های دیگر می گردد. مبارزات زیادی برای شراکت و مهمانان بی شماری برای مبارزه در بازی وجود دارند. علاوه بر این حجم قابل توجهی داستان نیز در این بازی قرار داده شده که مدت زمان به خاتمه رساندن آن را به 122 ساعت می رساند.

منبع: TheGamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2420

به "طولانی ترین بازی های ویدیویی داستان محور تاریخ کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طولانی ترین بازی های ویدیویی داستان محور تاریخ کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید