مرکز خرید فیروزه اصل نیشابور

به گزارش مجله ابوذریون، سنگ فیروزه از گذشته به وسیله بسیاری از فرهنگ ها به عنوان منبع خوش شانسی و انرژی مثبت در نظر گرفته شده و امروزه هم محبوبیت زیادی دارد. رنگ سنگ فیروزه بین آبی تا سبز متغیر بوده و به راحتی با هر استایلی ست می گردد.

مرکز خرید فیروزه اصل نیشابور

ویژگی های خاص فیروزه سبب شده در جواهرات، تزئین وسایل مختلف، نمای داخلی و بیرونی اماکن مقدس و ساخت تابلو از آن استفاده نمایند. بیشترین علت محبوبیت سنگ فیروزه در کنار رنگ زیبای آن، فواید و تاثیراتی که بر فرد می گذارد. اگر شما نیز در پی مرکز خرید فیروزه اصل نیشابور هستید، حتما در ادامه همراه ما باشید.

سنگ فیروزه در دو نوع شجری و عجمی یافت می گردد. سنگ فیروزه عجمی به سنگ فیروزه ای گفته می گردد که رنگ آن یکدست آبی بوده و ناخالصی ندارد، در مقابل به سنگ های فیروزه ای که بر روی آن ها رگه های طلایی یا تیره وجود دارد، سنگ فیروزه شجری می گویند. قیمت سنگ فیروزه عجمی بیشتر از سنگ فیروزه شجری است اما جواهرات تزئین شده با سنگ های فیروزه شجری هم جلوه ای خیره نماینده دارند. بر روی این سنگ ها نقش و نگارهایی خاص شکل گرفته که به جذابیت بیشتر جواهرات یا وسایل می افزایند.

سنگ فیروزه اصل از کجا بخریم؟

سنگ فیروزه در نقاط مختلفی از جهان یافت می گردد اما برترین سنگ فیروزه، از دل معادن نیشابور استخراج شده که سختی بیشتری نسبت به سنگ های فیروزه دیگر دارند و رنگ بندی آن ها نیز خاص است. به علت محبوبیت سنگ فیروزه، متاسفانه نمونه سنگ های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است به علت شباهت ظاهری با فیروزه، آن ها را به اشتباه بخرید. برای جلوگیری از بروز این اتفاق، توصیه می کنیم سنگ فیروزه خود را مستقیما از فروشندگان نیشابوری بخرید.

سنگ های فیروزه نیشابور تنوع رنگی زیادی داشته و کیفیت بالایی هم دارند، در نتیجه جواهرات تزئین شده با این سنگ ها جلوه ای متفاوت نسبت به سنگ های دیگر دارد. با خرید مستقیم سنگ فیروزه از نیشابور، خیالتان بابت اصل بودن فیروزه راحت خواهد شد. اگر برای خرید سنگ فیروزه اصل در پی مرکز خرید فیروزه اصل نیشابور هستید، فروشگاه فیروزه مشاهیر را به شما معرفی می کنیم. این فروشگاه تنوع طرحی و رنگی زیادی داشته و بسته به سلیقه خود می توانید گزینه دلخواهتان را بخرید. فروشگاه مشاهیر اصالت و کیفیت سنگ فیروزه خریداری شده را تضمین نموده و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت بازار خدمت شما ارائه می دهد.

اثرات استفاده از سنگ فیروزه

اثرات سنگ فیروزه تنها بر یک جنبه محدود نیست و استفاده از آن می تواند برای درمان جسم و روان مفید باشد. این سنگ با جذب احساسات و افکار مثبت، نشاط را به فرد هدیه داده و از بروز افکار منفی جلوگیری می نماید که نتیجه آن بهبود روحیه در زندگی کاری و شخصی خواهد بود. به طور کلی خواص سنگ فیروزه را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • با دور کردن افکار منفی، حس بهتری در فرد ایجاد نموده و انرژی مثبت را در زندگی روزمره جاری می سازد.
  • این سنگ تعادل و ثابت عاطفی را به همراه داشته و از تغییرات شدید خلق و خوی پیشگیری می نماید.
  • همراه داشتن سنگ فیروزه می تواند اضطراب و افسردگی را کاهش دهد.
  • به شما یاری می نماید با کینه، حسادت و رنج مبارزه کنید.
  • بدن را سم زدایی نموده و سیستم دفاعی آن را بهبود می بخشد.
  • آرامش را به ارمغان می آورد.
  • سنگ فیروزه می تواند درد گلو و سر را تسکین دهد.
  • استفاده از یک سنگ فیروزه می تواند تاثیر مثبتی بر بیماری های کبد و کلیه داشته باشد.
  • قرار گرفتن سنگ فیروزه در نزدیک چشم باعث تقویت قدرت بینایی خواهد شد.
  • اگر در جلسات کاری یا درسی خود اعتماد به نفس پایینی دارید، با استفاده از سنگ فیروزه می توانید اعتماد به نفس خود را تقویت نموده و همه کارها را ساده تر کنید.

در گذشته اعتقاد بر این بود که همراه داشتن سنگ فیروزه می تواند اتفاقات منفی و بلایا را از فرد دور کند. این باور باعث شده بود که ایرانیان همواره یک سنگ فیروزه به همراه داشته باشند. علاوه بر آن بومیان آمریکایی این سنگ را پودر نموده و برای درمان انواع بیماری ها از آن یاری می گرفتند زیرا معتقد بودند سنگ فیروزه دارای خواص شگفت انگیزی است.

کاربردهای سنگ فیروزه

با وجود چنین خواص فوق العاده ای، طبیعی است که از این سنگ در طول تاریخ استفاده های متعددی شده باشد. کاربردهای سنگ فیروزه عبارتند از:

  • سنگ فیروزه به عنوان سنگ انرژی در مدیتیشن و تقویت چاکراهای بدن کاربرد دارد.
  • بعضی افراد ترجیح می دهند یک سنگ فیروزه در اتاق خود قرار داده و از انرژی آن استفاده نمایند. قرار گرفتن سنگ فیروزه در محیط خانه یا کار با انرژی های منفی مبارزه نموده و فضایی مثبت ایجاد می نماید.
  • از سنگ فیروزه برای تزئین جواهرات مختلف مانند انگشتر فیروزه، دستبند فیروزه، گردنبند فیروزه و ... استفاده می گردد که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها بخرید. با استفاده از جواهرات فیروزه، خلق و خو شما بهبود یافته و نشاط بیشتری پیدا می کنید.
  • بعضی افراد برای تقویت چاکرای گلو یا تقویت بینایی، این سنگ را مستقیم بر روی گلو و چشم قرار می دهند.
  • در گذشته از سنگ فیروزه برای تزئین ساختمان ها استفاده می شد. ایرانیان معتقد بودند سنگ فیروزه نشانه بهشت روی زمین است، در نتیجه برای نمای اماکن مهم یا مقدس، سنگ فیروزه استفاده می کردند. این سنگ دارای رنگ بی نظیری است که از لحاظ زیبایی شناسی تاثیر زیادی بر خروجی کار دارد.
  • بیش از 70 سال است که از سنگ فیروزه برای فیروزه کوبی استفاده می گردد. امروزه سنگ فیروزه را می توان بر روی محصولات مختلفی مانند تابلو، گلدان یا قندان مشاهده کرد. از وسایل تزئین شده با سنگ فیروزه می توان دز خانه خود استفاده نموده یا آن را به عنوان هدیه ای نفیس به دیگران تقدیم کرد.
منبع: چمدان
انتشار: 7 آبان 1402 بروزرسانی: 7 آبان 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2440

به "مرکز خرید فیروزه اصل نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید فیروزه اصل نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید