آخرین شرایط بستری شدگان کرونایی در مازندران

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/مازندران این روزها مازندرانی ها حسابی نگران شیوع مجدد ویروس کرونا هستند چرا که با ورود بی حد و حساب مسافر به این استان و رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی، شروع پیک ششم کرونا تا یکی دو هفته آینده، دور از انتظار نخواهد بود، این در حالی است که پس از گذراندن حدود 5 ماه سخت، این استان به تازگی روی آرامش را به خود دیده است.

آخرین شرایط بستری شدگان کرونایی در مازندران

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 71 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی توضیح داد: در همین مدت تعداد 60 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل فرایند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: هم اکنون 273 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری شدند که از این تعداد 73 نفر هم با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر 76 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در 24 ساعت گذشته 11 بیمار نو بستری و 25 بیمار هم ترخیص شدند. 19 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر، 349 بیمار مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1977

به "آخرین شرایط بستری شدگان کرونایی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بستری شدگان کرونایی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید