شروع نخستین فروش فوری تنظیم بازار ایران خودرو در سال 98

به گزارش مجله ابوذریون، گروه صنعتی ایران خودرو برنامه فروش های فوری موسوم به فروش تنظیم بازار را با عرضه دو محصول از دوشنبه 26 فروردین ماه شروع می نماید.

شروع نخستین فروش فوری تنظیم بازار ایران خودرو در سال 98

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو، در نخستین برنامه فروش فوری سال 98 دو محصول پژو 206 هاچ بک تیپ 5 و پژو 405 بنزینی به مشتریان عرضه می گردد. موعد تحویل خودروهای ثبت نامی 30 روز در نظر گرفته شده است.

برنامه فروش تنظیم بازار محصولات ایران خودرو در روزهای آینده نیز با هدف تنظیم قیمت خودروهای این شرکت و با اختصاص 20 درصد از فراوری روزانه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات ایران خودرو خرید نکرده اند، افراد بالای 18 سال و هر کد ملی یک دستگاه خودرو از جمله محدودیت هایی است که به منظور ثبت نام مشتریان حقیقی در نظر گرفته شده است.

آنالیز و مطالعات بازار حکایت از کاهش و تعدیل قیمت محصولات ایران خودرو به طور میانگین 8 تا 12 درصد در حاشیه بازار به دلیل اجرای فروش فوری روزانه در اسفند ماه سال گذشته دارد. فروش تنظیم بازار در امسال نیز به منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و تامین احتیاج مشتریان حقیقی صورت می گیرد.

متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 26 فروردین ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 213

به "شروع نخستین فروش فوری تنظیم بازار ایران خودرو در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نخستین فروش فوری تنظیم بازار ایران خودرو در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید