آمریکا عامل طولانی شدن عمر بقایای داعش است

به گزارش مجله ابوذریون، نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق می گوید که تداوم حضور آمریکا در این کشور موجب طولانی شدن عمر گروه های تروریستی از جمله داعش است.

آمریکا عامل طولانی شدن عمر بقایای داعش است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد البیاتی از رهبران ائتلاف الفتح در مجلس عراق، توضیح داد که حضور آمریکا در عراق در طولانی شدن عمر سازمان های تروریستی در این کشور سهیم است.

وی در تبادل نظر با پایگاه خبری المعلومه، توضیح داد: گروه تروریستی داعش، دشمن تمامی طیف ها در عراق است و جنایات وحشیانه آن در مناطقی که به آن ها حمله نموده بود، بهترین دلیل برای اثبات این مسأله است. اگر آمریکایی ها نبودند، الحشد الشعبی و سایر تشکیلات امنیتی عراق می توانستند این سازمان تروریستی را از بین ببرند و زودتر به درگیری با آن خاتمه دهند.

البیاتی اضافه کرد: در جریان گشت هایی که با نیرو های امنیتی و الحشد الشعبی انجام دادیم، شاهد حمایت آشکار آمریکا از داعش و سایر سازمان های تروریستی چه در عراق و چه در سایر کشور ها بودیم. حمایت از داعش همچنان ادامه دارد و همین امر، راز ادامه فعالیت هسته های خاموش آن است.

با وجود اعلام پیروزی عراق بر داعش در سال 2017 و تداوم عملیات های پاکسازی در مناطق آزادشده از لوث وجود تروریست ها هنوز شماری از عناصر و هسته های خاموش این گروه تروریستی در بعضی مناطق استان های دیالی، کرکوک، نینوی، صلاح الدین، الانبار و بغداد فعال هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1766

به "آمریکا عامل طولانی شدن عمر بقایای داعش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا عامل طولانی شدن عمر بقایای داعش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید