تور ارزان مکزیک: آمریکا، مکزیک و کانادا ورود مسافران به کشور های خود را مجددا محدود می نمایند

به گزارش مجله ابوذریون، سی ان ان گزارش داد در پی شیوع گسترده کرونا، تردد مسافران در کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک مجددا محدود می گردد.

تور ارزان مکزیک: آمریکا، مکزیک و کانادا ورود مسافران به کشور های خود را مجددا محدود می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه تلویزیونی سی ان ان روز شنبه در گزارشی گفت، آمریکا، مکزیک و کانادا در کوشش برای محدود کردن ورود مسافران به کشور های خود هستند.

این در حالی است که آمریکا و مکزیک به صورت گسترده تری در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا هستند. بعلاوه گفته می گردد مسافران در مرز جنوبی آمریکا راه هایی برای دور زدن این محدودیت ها پیدا نموده اند.

خبرنگار سی ان ان گزارش داد: آمریکا و مکزیک در اواخر ماه مارس تصمیم به اعمال این محدودیت ها گرفتند. البته معافیت هایی برای کادر درمانی و شهروندانی وجود دارد که در حال بازگشت به کشورشان هستند، اما از نظر فنی، این مرز به روی دیگر افراد بسته است.

چاد ولف وزیر موقت امنیت داخلی آمریکا نیز روز آدینه گفت: محدودیت های سفر به مکزیک و کانادا تا 21 سپتامبر تمدید خواهد شد.

ولف با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: ما به همکاری با شرکای مکزیکی و کانادایی ادامه خواهیم داد تا توسعه و شیوع ویروس کرونا را کاهش دهیم. ما موافقت نموده ایم تا محدودیت های مربوط به سفر های غیرضروری در مرز ها و بنادر مشترک خود را تا 21 سپتامبر تمدید کنیم.

سفر های غیرضروری بین سه کشور طی شش ماه اخیر به شدت کاهش داشته است. از ماه مارس تا به امروز محدودیت های مربوط به سفر های غیرضروری بین سه کشور، بار ها تمدید شده است.

بیل بلر وزیر ایمنی عمومی کانادا نیز در این باره با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: ما به انجام اقدامات لازم برای حفظ ایمنی و امنیت جامعه خود ادامه خواهیم داد.

تمدید محدودیت برای سفر های غیرضروری بین سه کشور در حالی است که موارد نو ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت رو به افزایش است. آمار های دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد آمریکا تا به امروز بیش از 5.2 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا را تایید نموده که بالاترین رقم در بین همه کشور های دنیا است. مکزیک بیش از 500 هزار مورد و کانادا نیز بیش از 123 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2042

به "تور ارزان مکزیک: آمریکا، مکزیک و کانادا ورود مسافران به کشور های خود را مجددا محدود می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مکزیک: آمریکا، مکزیک و کانادا ورود مسافران به کشور های خود را مجددا محدود می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید