اجرای طرح خانه گردشگری سلامت سمنان باید پایدار و مداوم باشد، سمنان بعنوان دومین شهر ایران، در اردیبهشت ماه 1400 به عنوان نامزد شهر دوستدار کودک معرفی خواهد شد

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: احیای بافت های تاریخی و استفاده از آن در حوزه سلامت و مشاوره و تبدیل این بافت ها به خانه های گردشگری سلامت باید پایدار و مداوم باشد تا مورد بهره برداری و استفاده شهروندان قرار بگیرد.

اجرای طرح خانه گردشگری سلامت سمنان باید پایدار و مداوم باشد، سمنان بعنوان دومین شهر ایران، در اردیبهشت ماه 1400 به عنوان نامزد شهر دوستدار کودک معرفی خواهد شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از سمنان، رحیم ساکی در حاشیه بازدید از نخستین خانه گردشگری سلامت سمنان اظهار کرد: شهر سمنان دارای ظرفیت های بسیار زیاد و ناشناخته است که مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در مورد معرفی این ظرفیت ها در عرصه بین الملل یاری و همراهی خواهد نمود.

وی گفت: احیای بافت های تاریخی و استفاده از آن در حوزه سلامت و مشاوره و تبدیل این بافت ها به خانه های گردشگری سلامت باید پایدار و مداوم باشد تا مورد بهره برداری و استفاده شهروندان قرار بگیرد و شهرداری های شهرهای دیگر استان سمنان نیز باید طرح خانه گردشگری سلامت را اجرایی نمایند. این گونه طرح ها و ابتکارات باید در سطح ملی اطلاع رسانی و تبلیغ گردد تا همه شهروندان کشور از آن استفاده لازم را داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در مورد نام گذاری برخی از شهرهای کشور به عنوان شهر دوستدار کودک، گفت: یونیسف از بین شهرهای ایران 9 شهر را به صورت پایلوت برای شهر دوستدار کودک انتخاب کرد که شهر سمنان یکی از این شهرها بود البته این شهرها استانداردهای شهر دوستدار کودک را به صورت تقریبی دارا هستند و هنوز احتیاج به برخی اصلاحات وجود دارد که با وجود این سمنان دومین شهر ایران، در اردیبهشت ماه 1400 به عنوان نامزد شهر دوستدار کودک معرفی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهر دوستدار کودک صرفاً یک مفهوم نیست، بلکه یک فرهنگ است زیرا تمام آرزوی بشریت و شکل گیری دنیا عاری از جنگ و لبریز از صلح به دست بچه ها محقق خواهد شد؛ وقتی می گوئیم یک شهر به عنوان شهر دوستدار کودک معرفی شده است، منظور شهری است که بچه ها در آن احساس امنیت داشته باشند و شنیده و دیده شوند و استعداد و خلاقیت آنها رشد کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در مورد طرح کتابخانه دیجیتال رنگین کمان سمنان گفت: این کتابخانه یک طرح ابتکاری است، اما تعداد کتاب ها و عناوین آن هنوز محدود است و باید هر چه زودتر تجهیز گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1704

به "اجرای طرح خانه گردشگری سلامت سمنان باید پایدار و مداوم باشد، سمنان بعنوان دومین شهر ایران، در اردیبهشت ماه 1400 به عنوان نامزد شهر دوستدار کودک معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح خانه گردشگری سلامت سمنان باید پایدار و مداوم باشد، سمنان بعنوان دومین شهر ایران، در اردیبهشت ماه 1400 به عنوان نامزد شهر دوستدار کودک معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید