استقلال با فرهاد مجیدی قهرمانی را از دست داد؟

به گزارش مجله ابوذریون، بازی کردن در اراک، برای استقلال هم نتیجه ای مشابه بیشتر مدعیان داشت. آن ها نتوانستند مقابل آلومینیوم پیروز شوند و در هفته ای که پرسپولیس و سپاهان حریفان شان را شکست دادند، فاصله بیشتری با صدر جدول پیدا کردند. حالا فاصله پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر، به 10 امتیاز رسیده است. استقلال 8 امتیاز هم با سپاهان تیم دوم جدول فاصله دارند. چنین فاصله ای پنج هفته مانده به سرانجام لیگ، می تواند به معنی بسته شدن پرونده قهرمانی استقلال در لیگ برتر باشد.

استقلال با فرهاد مجیدی قهرمانی را از دست داد؟

برای قهرمانی استقلال در این فصل، پرسپولیس باید در 5 بازی به جای مانده بیشتر از دو بازی را برنده نشود. همزمان، سپاهان هم از 15 امتیاز به جای مانده بیشتر از 7 امتیاز نگیرد. اتفاقاتی که نزدیک به غیر ممکن به نظر می رسند. در تاریخ لیگ برتر هم، سابقه نداشته تیمی با چنین فاصله ای با صدر، بتواند در 5 هفته جام قهرمانی را بگیرد.

رکورددار جبران فاصله در 5 هفته انتهای، پرسپولیس قطبی است. لیگ هفتم که 6 امتیاز از پرسپولیس و 3 امتیاز از سپاهان کسر شد، پرسپولیسی ها پنج هفته مانده به انتها لیگ تیم سوم جدول بودند و فاصله ای 7 امتیازی با سپاهان صدرنشین داشتند. نتایج ضعیف سپاهان و صبا در هفته های انتهای، به پرسپولیس شانس قهرمانی دوباره داد و آن ها در ثانیه های انتهای سرنوشت جام را عوض کردند. پرسپولیس در 5 هفته آخر، 8 امتیاز از سپاهان بیشتر گرفت. عددی که همچنان برای استقلال کافی به نظر نمی رسد و آن ها برای کسب قهرمانی لیگ بیستم، احتیاج به معجزه ای بزرگتر دارند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1880

به "استقلال با فرهاد مجیدی قهرمانی را از دست داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با فرهاد مجیدی قهرمانی را از دست داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید