افتتاح 330 واحد مسکونی مهر در شهرستان روانسر

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: فرماندار شهرستان روانسر گفت : 330 واحد مسکونی مهر تا سرانجام سال جاری در این شهرستان افتتاح می گردد .

افتتاح 330 واحد مسکونی مهر در شهرستان روانسر

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جلال صفری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در روانسر اظهار کرد: تا انتها سال جاری 330 واحد مسکن مهر شهرستان روانسر در سه فاز افتتاح می گردد .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر330 واحد ساخته شده است، اضافه نمود : واحد های مذکور به دلیل نداشتن انشعابات آب، برق و گاز قابل واگذاری به متقاضیان نیست.

فرماندار شهرستان روانسر توضیح داد : کوشش می کنیم مشکل این تعداد واحد مسکونی را تا انتها سال رفع نموده و آنها را به متقاضیان تحویل دهیم.

صفری با اشاره به اینکه تا به امروز 176 واحد مسکونی مهر بهره برداری رسیده است خاطر نشان کرد : واحد های مذکور در 22 بلوک هشت واحدی با متراژ 78 تا 91 متر زیربنا به متقاضیان تحویل داده است.

وی اضافه نمود : پروژه 88 واحدی کارگران شهرک صنعتی که دارای 48 واحد و 84 متر زیربنا بوده نیز به بهره برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان روانسر درباره سهم آورده متقاضیان اظهار کرد: بیش از 90 درصد از متقاضیان سهم آورده خودشان را به صورت کامل پرداخته نموده اند و باقی افراد نیز در حال پرداخت اقساط خود هستند.

صفری با اشاره به امکانات رفاهی مسکن مهر روانسر تاکید نمود: مسکن مهر این شهرستان در مکان مناسبی واقع شده است و امکاناتی نظیر پارک، مدرسه و مسجد در نزدیکی این واحد های مسکونی قرار گرفته است.

وی در انتها از پیمانکاران خواست نسبت به افزایش اکیپ های کاری و تسریع در اتمام پروژه ها با بالاترین کیفیت فنی اقدام نمایند .

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1000

به "افتتاح 330 واحد مسکونی مهر در شهرستان روانسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 330 واحد مسکونی مهر در شهرستان روانسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید