افزایش سودعملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های اقتصادی 6 ماهه

به گزارش مجله ابوذریون، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: با افزایش کیفیت خدمات و بهبود بهره وری در بخش های مختلف، جهش قابل توجهی در تحقق درآمدهای عملیاتی و شاخص های سودآوری شرکت اتفاق افتاده است.

افزایش سودعملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های اقتصادی 6 ماهه

از وبلاگ آقای رضایی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران توضیح داد: درآمدهای عملیاتی با توجه به اقدامات و برنامه های شرکت، برای امسال با جهش قابل توجهی همراه و بسیار متفاوت از سال گذشته بوده است، به نحوی که در نیمه اول سال فقط در بخش ثابت حدود 40 ریال به ازای هر سهم، سود عملیاتی شناسایی شده و تا سرانجام سال امکان رشد این عدد تا حداقل 2 برابر وجود دارد.

وی اضافه نمود: شرکت مخابرات ایران توانست عملکرد متفاوتی را در 6 ماهه اول سال 98 ارائه داده و انتشار صورت های اقتصادی، بیانگر صعودی بودن شاخص های سودآوری است.

صدری اضافه نمود: با در نظر دریافت رشد درآمد و سود شرکت همراه اول، به نسبت سال گذشته، شاهد رشد چشمگیر در سهم شرکت اصلی خواهیم بود و همین امر زمینه ساز رشد قیمتی سهام مخابرات در بورس خواهد شد.

وی با اشاره به بهبود بهره وری در بخش عملیات شرکت اضافه نمود: سود شناسایی شده صرفاً مربوط به عملکرد شرکت اصلی در بخش ثابت بوده و شامل سود شرکت همراه اول که بخش مهمی از سود تلفیقی را تشکیل می دهد، نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سود تلفیقی سهام شرکت مخابرات ایران در شش ماه اول سال 98 به 403 ریال بالغ شده است، ادامه داد: مخابرات در گزارش 6 ماهه اول سال 98 خود در بخش ثابت به سود 2400 میلیارد ریالی رسیده است، درحالی که در دوره مشابه سال گذشته ، زیان 420 میلیارد ریالی را به ثبت رسانده بود.

صدری همچنین یادآور شد: با اتمام پروژه های درآمدزا و افزایش سود ناخالص نیمه دوم نسبت به نیمه اول امسال، درآمد شرکت اصلی در سرانجام سال با رشد قابل توجهی در بخش عملیاتی روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 714

به "افزایش سودعملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های اقتصادی 6 ماهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سودعملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های اقتصادی 6 ماهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید