افزایش شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 130 هزار و 122 نفر

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، آمار ابتلا به ویروس کرونا و مرگ در نتیجه آن در آمریکا همچنان سیر صعودی دارد بطوریکه تا صبح امروز چهارشنبه آمار قربانیان کووید -19 در این کشور به 130 هزار و 122 نفر رسید.

افزایش شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 130 هزار و 122 نفر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کشور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

بر اسای آمارهای ثبت شده، تعداد افراد مبتلا به کرونا نیز در آمریکا تا صبح امروز چهارشنبه دو میلیون و 272 هزار و 853 نفر گزارش شده است.

این شرایط درحالی است که دکتر آنتونی فاوچی، مشاور ارشد کاخ سفید آمریکا در فرایند مقابله با کووید -19 روز سه شنبه نسبت به احتمال افزایش روزانه شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 100 هزار نفر هشدار داد.

طی هفته های اخیر سه ایالت کالیفرنیا، تگزاس و آریزونا به عنوان کانون تازه شیوع ویروس کرونا در آمریکا بدل شده اند. در همین حال، کوشش ها برای انجام مراحل آزمایشی واکسن بیماری کووید 19 تسریع شده است.

دکتر آنتونی فاوچی، مدیر موسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا، به اعضای یک کمیته سنای ایالات متحده گفته است، خیلی واضح است که فعلاً بر اوضاع کنترل کاملی نداریم و من خیلی نگرانم، چون می توان بسیار بد گردد.

وی تاکید نموده است کشور در جهت اشتباهی واقع شده است. اگر فرایند تغییر نکند من متعجبم نخواهم شد که به ابتلای 100 هزار نفر در روز برسیم.

مشاور ارشد کاخ سفید آمریکا در فرایند مقابله با کووید -19 می گوید، هم اکنون روزانه شمار مبتلایان جدید 40 هزار نفر است و اگر تدابیر گسترده در سراسر کشور برای جلوگیری از همه گیری اتخاذ نگردد، شمار مبتلایان روزانه به 100 هزار نفر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1233

به "افزایش شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 130 هزار و 122 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 130 هزار و 122 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید