افزایش 1154 نفری مبتلایان کرونا در روسیه

به گزارش مجله ابوذریون، مسئولان درمانی روسیه می گویند شمار ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشور برای اولین بار از هزار نفر بیشتر شده و تعداد کل مبتلایان از هفت هزار نفر فراتر رفته است.

افزایش 1154 نفری مبتلایان کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مرکز مبارزه با شیوع ویروس کووید19 در روسیه امروز (سه شنبه) اظهار داشت طی بیست وچهار ساعت گذشته 1154 مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه گزارش شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، از روز گذشته تا کنون همچنین 11 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به 7497 نفر و تعداد کل جان باختگان به 58 تن افزایش پیدا کرد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز گذشته در واکنش به افزایش شمار مبتلایان و فوتی های کرونا قانون هفته کار نکردن در این کشور را تا 30 آوریل (11 اردیبهشت) تمدید کرد.

پوتین همچنین قانونی را امضا کرد که به موجب آن مجازات های سختی از قبیل دو تا پنج سال حبس علیه افرادی که در موضوع ارسال اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا مجرم شناخته شوند، اعمال می گردد.

طبق این قانون، افرادی که قوانین و مقررات قرنطینه در رابطه با ویروس کرونا را در روسیه نقض نمایند با احتمال مجازات تا هفت سال حبس روبرو خواهند شد.

یک مقام وزارت بهداشت روسیه نیز می گوید طبق آمارها 25 درصد افرادی که در این کشور به کرونا مبتلا شده اند هیچ نوع علائمی از این بیماری نداشته اند. (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1053

به "افزایش 1154 نفری مبتلایان کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 1154 نفری مبتلایان کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید