امارات اقدام عربستان در کشتن دو شهروند خود را ستود

به گزارش مجله ابوذریون، وزارت خارجه امارات در بیانیه ای اقدام عربستان سعودی در کشتن دو شهروند خود در منطقه الدمام واقع در شرق این کشور را ستود.

امارات اقدام عربستان در کشتن دو شهروند خود را ستود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه امارات در بیانیه ای آنچه را که کوشش عناصر تروریستی برای اجرای عملیات خرابکاری در الدمام خواند، محکوم کرد.

وزارت خارجه و همکاری بین المللی امارات همچنین هوشیاری، مهارت و شایستگی دستگاه های امنیتی عربستان و مقابله آن ها با عملیات های تروریستی را ستود.

به نوشته روزنامه اماراتی الخلیج، در این بیانیه بر موضع ثابت امارات در همبستگی با عربستان سعودی برای مقابله با عملیات های تروریستی و حمایت از این کشور در تمامی اقداماتی که برای حمایت از امنیت و ثبات آن اتخاذ می گردد، تأکید کرد.

سخنگوی سازمان امنیت ملی سعودی روز یکشنبه (دیروز) در بیانیه ای ادعا کرد که در صبح روز چهارشنبه گذشته، اطلاعاتی مبنی بر احتمال انجام عملیات تروریستی از طریق خودروی حامل مواد منفجره به این سازمان رسید و پس از آنالیز و رصد این خودرو (از نوع فورد)، نیروهای امنیتی این خودرو را در خیابان ملک سعود شهر الدمام به دام انداختند و در این درگیری دو سرنشین خودرو کشته شدند. (جزئیات بیشتر)

از زمان تصویب قانون مبارزه با تروریسم در 25 آذر سال 93 به این سو، بسیاری از مخالفان دولت سعودی به بهانه مبارزه با تروریسم کشته یا دستگیر شده اند. تا به امروز سازمان های حقوق بشری بین المللی مثل عفو بین الملل بارها از عربستان سعودی خواسته اند با پوشش قانون مبارزه با تروریسم، معارضان سیاسی و اجتماعی را سرکوب نکند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 784

به "امارات اقدام عربستان در کشتن دو شهروند خود را ستود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات اقدام عربستان در کشتن دو شهروند خود را ستود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید