امری: تصمیمات داور و VAR را درک نمی کنم، حرکت ژاکا واقعاً اشتباه بود

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از تساوی تیمش مقابل کریستال پالاس در رقابت های لیگ برتر انگلیس، از عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.

امری: تصمیمات داور و VAR را درک نمی کنم، حرکت ژاکا واقعاً اشتباه بود

به گزارش خبرنگاران، اونای اِمری که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دهم لیگ برتر انگلیس برد خانگی 2 بر صفر مقابل کریستال پالاس را با تساوی 2-2 عوض کردند، پس از این بازی گفت: ما می توانیم درباره عملکرد خودمان و تصمیماتی که داور از طریق یاری داور ویدئویی (VAR) گرفت، صحبت کنیم. ما بازی را عالی آغاز کردیم و سپس موقعیت هایی زیادی را در اختیار حریف قرار دادیم، بنابراین باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم چون وقتی تیمی 2 بر صفر عقب است به حریف فشار می آورد و کریستال پالاس با همین روش به گل رسید.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال سپس با اشاره به مردود شدن گل سوکراتیس توسط داور مسابقه با استفاده از VAR گفت: تصمیمات داور و VAR را درک نمی کنم. هفته گذشته پنالتی که باید در بازی با بورنموث بابت خطا روی په په به سود ما گرفته می شد، داور اقدام به بازبینی تصاویر نکرد، اما باز ما به تصمیمات داوری احترام می گذاریم. به نظرم اما داور تصمیم خوبی در این بازی نگرفت. ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم و پس از گل تساوی کریستال پالاس واکنش خوبی از خود نشان دادیم و گلی زد که مردود اعلام شد.

امری همچنین در واکنش به حرکت کاپیتان تیمش که به هنگام تعویض شدنش در دقیقه 61 بازی به هنگام خروج از زمین بازی در واکنش به هو شدنش از سوی طرفداران خودی، ابتدا دستش را روی گوشش گذاشت و پس از خارج کردن پیراهنش از تنش پیش از ورود به تونل منتهی به رختکن به طرفداران آرسنال توهین کلامی کرد، گفت: ژاکا کار اشتباهی کرد اما ما در داخل باشگاه در این خصوص صحبت خواهیم کرد. می خواهم آرامشش را حفظ کنم، اما حرکت گرانیت واقعاً اشتباه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 614

به "امری: تصمیمات داور و VAR را درک نمی کنم، حرکت ژاکا واقعاً اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: تصمیمات داور و VAR را درک نمی کنم، حرکت ژاکا واقعاً اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید