انتقاد سرمربی تیم فوتبال بانوان بم از برگرداندن تصمیم داور

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم شهرداری بم در حالی به تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن رسید که گل دقیقه 90 این تیم از سوی داور مردود اعلام شد.

انتقاد سرمربی تیم فوتبال بانوان بم از برگرداندن تصمیم داور

گل شهرداری بم در حالی مردود اعلام شد که داور وسط و یاری داور ابتدا گل را صحیح اعلام کردند اما پس از مدتی به دنبال اعتراض ذوب آهنی ها نظر خود را تغییر و گل را مردود کردند. همین موضوع سبب اعتراض تیم شهرداری بم شد.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در مصاحبه با خبرنگاران درباره اعتراضش نسبت به رای داور گفت: بازی کاملاً یک طرفه بود و نتیجه برای هر دو تیم حساس بود. ذوب آهن مهره ها و کادر خوبی دارد و ما برای این تیم احترام قائل هستیم اما بازی در خانه ما بود و پیروزی بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: تیم شهرداری بم کنترل بازی را در دست داشت و در زدن گل نیز با بدشانسی روبرو شدیم. دقیقه 90 در یک ضربه آزاد گلی را به ثمر رساندیم که داور و یاری داور ابتدا آن را تایید کردند. سئوال این است چرا باید پس از تایید گل، داور از تصمیم خود بازگردد و گل را مردود اعلام کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم توضیح داد: داوران باید شجاعت داشته باشند. تیم شهرداری بم زحمات زیادی کشیده است. اگر قرار است امتیازها را به راحتی از دست بدهیم به ضررمان تمام خواهد شد. در سالهای گذشته داوری به همین روال بوده است اما موقعیت تیممان متفاوت بود و در بازی ای که 4 گل به ثمر می رساندیم مردود شدن 2 گل خیلی برایمان اهمیتی نداشت اما در حال حاضر یک امتیاز نیز برای صعود تیم ما مهم و حساس می باشد.

وی گفت: این چه مدل داوری کردن است؟ مگر فوتبال مسخره بازی است؟ در روزی این اتفاق برایمان رخ داد که سالروز زلزله بم بود و پیروزی می توانست باعث شادی مردم شهر گردد اما با اتفاقی که رخ داد انگار یک بار دیگر در بم زلزله آمد.

جعفری در پاسخ به این سئوال که در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه احتمال کناره گیری تیم از رقابت ها وجود دارد، نظر شما چیست؟ گفت: من به عنوان سرمربی وظایفم معین است و ناراحتی خود را ابراز کردم. اما شرایط باشگاه متفاوت است. آنها برای حضور تیم هزینه بسیاری نموده اند. شاید تیم شهرداری بم نسبت به گذشته ضعیف تر در مسابقات حاضر شده است اما این دلیل نمی گردد که امتیازات ما را اینگونه از بین ببرند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم ادامه داد: تیم 7 سال قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران را به دست آورده و سال جاری شاید استراتژی باشگاه کمی متفاوت تر باشد. شنیدن صحبت هایی مبنی بر اینکه بم باید گل های بیشتری به ثمر برساند تا این گونه دچار مشکل نگردد برایم جای تعجب دارد. از اتفاقی که اتفاق افتاده ناراحتم.

وی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که آیا به طور رسمی اعتراض خود را به فدراسیون ارسال نموده اید یا خیر، گفت: به نظر شما اعتراض ها چه سودی دارد؟ قطعاً باشگاه این کار را انجام می دهد اما تیم ما یک سال نیز به دلیل داوری قهرمانی رقابت ها را از دست داد. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم و یک فوتبال پاک را ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1565

به "انتقاد سرمربی تیم فوتبال بانوان بم از برگرداندن تصمیم داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرمربی تیم فوتبال بانوان بم از برگرداندن تصمیم داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید