اولین وعده بودیمیر به پرسپولیسی ها: در بازی بعدی گل می زنم

به گزارش مجله ابوذریون، می دانم اینجا چه توقعی از من دارند. از من می خواهند که در هر بازی گل بزنم و من هم این را وظیفه خودم می دانم.

اولین وعده بودیمیر به پرسپولیسی ها: در بازی بعدی گل می زنم

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس آنقدر فرصت سوزی کرد و توپ لو داد که حالا چهار تا حرکت و پاس ماریو بودیمیر (که در نبرد های هوایی چهره یک برنده را داشت و روی زمین و در کار با توپ هم پیروز عمل کرد) در بازی با سپیدرود هیجان زده مان نموده است. البته که این مهاجم کروات در این بازی حذفی و همین طور بازی های تدارکاتی پیش از آن نشان داد که راه گلزنی را خوب بلد است و می توان روی او حساب کرد اما منطق می گوید کمی زود است برای قضاوت او. دلیل هیجان زدگی ما روشن است البته. گادوین منشا چنان دست در دست حاشیه ها گذاشت و گاه در زمین آنقدر بی تحرک بود که با دیدن چند حرکت و چند پاس از بودیمیر او را بهترین می خوانیم.

هر چند این مهاجم تازه وارد هم با وجود یکی دو موقعیتی که در رشت نصیبش شد، نتوانست گل بزند و حالا با اشاره به همان موقعیت ها که دست کم یکی شان می توانست نخستین گل او در نخستین بازی اش در لیگ برتر ایران را ثبت کند، می گوید: خیلی کوشش کردم که گل بزنم و موقعیت هایی هم به دست آوردم اما وضعیت چمن کار را کمی سخت نموده بود. من به بازی روی چمن مصنوعی عادت ندارم و فکر می کنم بقیه بازیکنان تیم هم همین طور باشند. برای همین گل زدن کمی سخت شده بود. البته باید اعتراف کنم که تیم حریف هم دفاع خیلی خوبی داشت.

این یک بازی اما دلیل خوبی نیست برای اینکه مهاجم کروات پرسپولیس از گلزنی ناامید گردد. اتفاقا برعکس، آنقدر امیدوار است که به طرفداران وعده هم داده: می دانم اینجا چه توقعی از من دارند. از من می خواهند که در هر بازی گل بزنم و من هم این را وظیفه خودم می دانم. تمام کوششم را می کنم تا در بازی بعدی برای پرسپولیس گل بزنم.

بودیمیر آنقدر خوش شانس نبود که نخستین بازی اش در پرسپولیس را در استادیوم آزادی برگزار کند اما می گوید که همراهی و دوستی طرفداران را در خانه سپیدرود هم به خوبی لمس نموده است: پرسپولیس طرفداران بسیار خوبی دارد که در بازی مقابل سپیدرود همراه ما بودند و با حمایت آنها توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. آنها پیش از آغاز بازی و در جریان بازی هم بارها من را تشویق کردند که از آنها سپاسگزارم.

او سپس از نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر و همین طور فضای استادیوم می گوید: این اولین بازی من بود و به نظرم نمی گردد درباره اینکه سطح لیگ ایران چطور است، با قاطعیت حرف زد. من هم یک آشنایی کلی دارم و می دانم که این لیگ کیفیت خوبی دارد. تنها مشکل، چمن مصنوعی بود که کار را سخت نموده بود چون همانطور که گفتم من به بازی در این زمین ها عادت ندارم.

در ادامه، هموطن برانکو به سختی های بازی با سپیدرود اشاره می نماید: واقعا بازی بسیار سختی بود. تیم حریف در زمین خود و در حضور تماشاگرانش بازی می کرد و شرایط برای ما سخت بود. به ویژه که باید روی چمن مصنوعی هم بازی می کردیم. از طرفی مسابقات جام حذفی معمولا غیر قابل پیش بینی و سخت است اما خوشبختانه ما توانستیم در دقیقه آخر گل فزونی را بزنیم و اجازه ندهیم بازی به وقت اضافه بکشد.

با پیروزی برابر سپیدرود، قرمزها حریف پدیده شدند و این همان تیمی است که چهارشنبه هم باید در لیگ با آن بازی نمایند و ماریو بودیمیر درباره اش می گوید: از تیم پدیده شناخت چندانی ندارم اما گویا جزو تیم های صدرنشین لیگ است که این هفته هم باید در لیگ با آنها بازی کنیم. هدف پرسپولیس قهرمانی است و امیدوارم در این بازی هم برنده باشیم.

11 - 270 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 150

به "اولین وعده بودیمیر به پرسپولیسی ها: در بازی بعدی گل می زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین وعده بودیمیر به پرسپولیسی ها: در بازی بعدی گل می زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید