بازدید استاندار از پروژه هتل 5ستاره در سنندج

به گزارش مجله ابوذریون، استاندار کردستان عصر چهارشنبه 10 اردیبهشت 99 با همراهی تعدادی از مسئولان این استان از پروژه هتل 5ستاره لاله سنندج بازدید به عمل آورد.

بازدید استاندار از پروژه هتل 5ستاره در سنندج

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کردستان، در این بازدید سرمایه گذاران طرح احداث هتل 5ستاره لاله سنندج با ارائه توضیحاتی پیرامون میزان پیشرفت فیزیکی و مسائل پیش روی این طرح به مسئولان حاضر، بر نقش حمایتی بانک های عامل و مسئولان در برطرف مسائل تأکید کردند.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در این بازدید با تأکید بر تسریع در برطرف مسائل این طرح گفت: هر اقدام مثبتی که منجر به برطرف مسائل هتل لاله گردد باید در اولویت قرار گیرد و از سرمایه گذاران این انتظار می رود با جدیت پیگیر برطرف مسائل طرح از مبادی ذی ربط و قانونی باشند.

در ادامه این بازدید اسماعیل مریوانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کردستان با ارائه گزارشی از شرایط تسهیلات پرداختی به هتل پنج ستاره لاله سنندج، گفت: بهره برداری و افتتاح هتل نقش مهمی در ماندگاری جهانگرد و توسعه صنعت جهانگردی در استان خواهد داشت که امید است با برطرف مسائل پیش روی این طرح، هرچه زودتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

او اضافه نمود: این هتل دارای 100 اتاق با ظرفیت 250 تخت است و با سرمایه گذاری بالغ بر 800 میلیارد ریال در حال احداث است که شروع به کار هتل لاله سنندج فرصت شغلی برای بیش از 100 نفر به طور مستقیم را فراهم خواهد ساخت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1120

به "بازدید استاندار از پروژه هتل 5ستاره در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار از پروژه هتل 5ستاره در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید