بیانیه وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرمربی استقلال

به گزارش مجله ابوذریون، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی انتشار بعضی اخبار درباره ورود وزارت ورزش و جوانان به موضوعات فنی تیم ملی فوتبال، سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با رد این اخبار گفت: موضع وزارت ورزش و جوانان از ابتدا هم حمایت از تصمیمات فدراسیون فوتبال بوده و کماکان این موضع پابرجاست. وزارت ورزش و جوانان در موضوعات فنی ورودی ندارد و تنها به عنوان نقش حامی پشت سر فدراسیون های ورزشی از جمله فدراسیون فوتبال است.

بیانیه وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرمربی استقلال

وی با اشاره به انتشار بعضی شایعه ها با استناد به جلسه روز گذشته شش تن از بازیکنان تیم ملی با حمید سجادی خاطر نشان کرد: آقای وزیر آداب ورزش را به خوبی می دانند و نسبت به جایگاه کادر فنی اشراف کامل دارند و این جلسه به درخواست سرپرست و کادر فنی تیم ملی برگزار گردید و ایشان نزدیک به دو ساعت دل نگرانی های این بازیکنان را به نمایندگی از سایر بازیکنان و در حضور سرپرست تیم و عضو هیئت رئیسه فدراسیون شنیدند.

معتمدکیا بعلاوه با تکذیب عدم اجازه وزارت ورزش و جوانان برای استخدام بعضی مربیان باشگاهی از جمله استقلال گفت: باشگاه های استقلال و پرسپولیس در حال واگذاری به مردم هستند و وزارت ورزش و جوانان دخالتی در امور این دو باشگاه ندارد. مدیران این دو باشگاه می توانند شهادت دهند که وزارتخانه دخالتی در موضوعاتی این چنینی ندارند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2238

به "بیانیه وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرمربی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرمربی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید