ترافیک خط میانی و شانس عظیم برای مغانلو در مشهد

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش فوتبالی، نخستین بازی رسمی تیم فوتبال پرسپولیس در سال 1400 در حالی ساعت 16:30 امروز مقابل پدیده در مشهد برگزار می گردد که خریدهای زمستانی سرخپوشان برای دفاع از چهار قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر کار را برای انتخاب ترکیب اصلی این تیم سخت تر از گذشته نموده است.

ترافیک خط میانی و شانس عظیم برای مغانلو در مشهد

فرشاد فرجی، شهریار مغانلو و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که در نیم فصل به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ برتر بیستم اضافه شدند تا لیست بازیکنان این تیم برای ادامه بازی ها کامل تر از گذشته گردد.

حامد لک با وجود حضور در اردوی تیم ملی ایران برای بازی محبت آمیز با سوریه بار دیگر به بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات این تیم ترجیح داده شد تا از چارچوب دروازه پرسپولیس در مشهد محافظت کند.

همچنین یحیی گل محمدی میخواهد خط دفاعی این تیم را که در 18 بازی گذشته تنها 9 گل دریافت نموده است در ملاقات امروز مقابل پدیده هم بازی دهد. از این رو سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان زوج قلب دفاعی این تیم را تشکیل می دهند تا سعید آقایی و مهدی شیری نیز در کناره ها به وی یاری نمایند.

خط میانی پرسپولیس در سال 1400 می تواند چالش عظیمی برای گل محمدی باشد. او باید از پس ترافیک خط میانی خود و انتخاب بازیکنان اصلی برآید. احمد نورالله ی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی ترابی هافبک های سرخپوشان هستند که برای حضور در ترکیب اصلی کار سختی دارند.

یحیی گل محمدی برای بازی با پدیده میخواهد هافبک های خود را نسبت به سال گذشته تغییر داده و بار دیگر کمال کامیابی نیا را به عنوان هافبک دفاعی بازی دهد. احتمال می رود احمد نورالله که عملکرد پیروز او باعث ادامه حضورش در اردوهای تیم ملی نیز شده بود در بازی با پدیده نیمکت نشین گردد.

همچنین سیامک نعمتی بار دیگر با وجود دعوت به اردوی تیم ملی در جمع ذخیره ها خواهد بود تا پرسپولیس از مهدی ترابی و امید عالیشاه در کمربند میانی خود بهره ببرد.

شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت پرسپولیس در کنار وحید امیری در خط حمله سرخ ها حضور پیدا می نماید. عیسی آل کثیر مهاجم سرخ ها نیز امروز اولین روز خود را پس از محرومیت 6 ماهه از سوی AFC را پشت سر می گذارد اما به دلیل دوری طولانی مدت از تمرینات فعلاً برای سرخ ها بازی نخواهد کرد تا مغانلو شانس عظیم خود را برای گلزنی در ترکیب اصلی این تیم در مشهد کسب کند.

انتخاب ترکیب اصلی پرسپولیس می تواند چالش جدی برای یحیی گل محمدی در سال 1400 محسوب گردد که با نیمکتی پرستاره را داشته و می تواند با مهره های متعدد خود تاکتیک های متفاوت پیاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1735

به "ترافیک خط میانی و شانس عظیم برای مغانلو در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک خط میانی و شانس عظیم برای مغانلو در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید