تراکتور فرایند رو به رشدی دارد، اهمیت بالای ملاقات با نفت مسجدسلیمان

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی بعداز ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی داریم و این ملاقات برای ما اهمیت بالایی دارد و می خواهیم در حضور طرفداران بازی خوبی انجام دهیم.

تراکتور فرایند رو به رشدی دارد، اهمیت بالای ملاقات با نفت مسجدسلیمان

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی با اشاره به اینکه تراکتور بهترین بازیکنان ایران را دارد، گفت: فاصله بازی ها به قدری نزدیک است که اصلاً نمی گردد تغییراتی در تیم ایجاد کرد و در 9 روز آینده 3 بازی داریم و باید منتظر بمانیم این چند بازی سپری گردد.

وی سپس ادامه داد: کسانی که قبل از من در مجموعه تیم تراکتور بوده اند، به کارشان ادامه می دهند و من از بدنساز تیم ماشین سازی خواستم که به تراکتور بیاید. اینکه در ادامه راه چه اتفاقی می افتد، به خدا بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه کار کردن با بازیکنان تراکتور برایم افتخار است، اضافه نمود: قضاوت نتایجم با مردم خواهد بود. کوشش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم، از لحاظ مهره ای از تیم تراکتور راضی هستم و قطعاً هر تیمی در فصل جابجایی تغییراتی خواهد داشت.

الهامی با اشاره به اینکه به جدا شدن بازیکنی از جمع مان راضی نیستم، گفت: رقبا آرزوی داشتن بازیکنان ما را دارند، برای رسیدن به تراکتور واقعی به زمان احتیاج داریم.

مربی تراکتور گفت: در چند روز گذشته فرایند رو به رشد را در تیم تراکتور احساس می کنم و تمام بازیکنانم به دنبال رشد هستند تا تیم خوبی بسازند و جوابگوی طرفداران تراکتور باشند.

وی ادامه داد: ما همه در یک راستا حرکت می کنیم و به دنبال این هستیم که تراکتور واقعی را شکل دهیم. برای رسیدن به هدف موردنظرمان به زمان احتیاج داریم.

وی با اشاره به اهمیت ملاقات تیمش با نفت مسجد سلیمان گفت: ما تراکتور هستیم و می توانیم از سخت ترین شرایط عبور کنیم. الان در مرحله گذار هستیم.

الهامی در مورد تیم نفت نیز گفت: پیش بینی بازی سختی را می کنم، این تیم کادر فنی قوی و ترکیب بسیار منسجمی دارد. نفت در نیم فصل اول اصلاً نباخته است و البته ما هم تیم خوبی هستیم و شرایط خوبی داریم. با توجه به جدولی که وجود دارد و نتایج خوبی که در هفته های گذشته گرفته است، بازی سختی را برای بازی فردا پیش بینی می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 739

به "تراکتور فرایند رو به رشدی دارد، اهمیت بالای ملاقات با نفت مسجدسلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور فرایند رو به رشدی دارد، اهمیت بالای ملاقات با نفت مسجدسلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید