تست روانشناسی؛ سنجش احساسات عاطفی شما

به گزارش مجله ابوذریون، با انجام دادن آن متوجه می شوید که با شریک عاطفی خود درگیر چه چیزی هستید البته دانستن اینکه چه چیزی احتمالاً یک جنگ را آغاز می نماید فقط ممکن است به شما یاری کند تا با کمی بیشتر در آن منطقه پرمخاطب حرکت کنید.

تست روانشناسی؛ سنجش احساسات عاطفی شما

احساسات درونی انسان ها به چند بخش مختلف تقسیم می گردد، که حس عاطفی یکی از ساختار های مهم آن در علم روانشناسی است، اما ممکن است در یک رابطه عاطفی موضوعات و مسائلی رخ دهد که موجب درگیری و خشونت گردد.

حال ما یک تست روانشناسی برای شما در نظر گرفتیم که با انجام دادن آن متوجه می شوید که با شریک عاطفی خود درگیر چه چیزی هستید البته دانستن اینکه چه چیزی احتمالاً یک جنگ را آغاز می نماید فقط ممکن است به شما یاری کند تا با کمی بیشتر در آن منطقه پرمخاطب حرکت کنید.

در این تصویر اول چه چیزی را مشاهده کردید؟ لانه ای در درخت، پرنده ها یا چهره یک زن؟

لانه ای در درخت

اگر ابتدا لانه درخت را دیدید، به احتمال زیاد در خصوص پول با شریک زندگی خود بحث خواهید کرد البته به این معنی نیست که شما با شخصی ناخوشایند قرار دیدار دارید بلکه به این معنی است که امنیت خود را جدی می گیرید. اگر مسائل اقتصادی موضوعی است که مرتباً ذهن شما را به خود مشغول می نماید، نترسید و این ترس ها را با شریک زندگی خود در میان بگذارید.

پرنده ها

اگر ابتدا پرندگان را دیدید، به احتمال زیاد در خصوص موضوع حسادت بحث خواهید کرد. شاید شما خود را فردی حسود نمی دانید و اگر چنین باشد، ممکن است شخصی باشید که با گشاده رویی، دوست داشتن و اشتیاق برای برقراری ارتباط با دوستان، هر نوع حسادت را در شریک زندگی عاشقانه خود القا می کنید. اگر متوجه شدید که با احساس حسادت سر و کار دارید، بلافاصله ریشه این مشکل را رفع کنید.

چهره یک زن

اگر ابتدا چهره زن را دیده اید، موضوعی که بیشتر در خصوص آن با همسرتان بحث می کنید احساسات او نسبت به شما است، شما از اعماق وجود خود می دانید که فردی با ارزش هستید، اما گاهی اوقات عزت نفستان افت می نماید و وقتی این اتفاق میفتد با نزدیک ترین فرد به خودتان دعوا می کنید.

سعی کنید در برابر این اصرار مقاومت کنید، هنگامی که با دیگران در خصوص احساساتشان نسبت به شما دعوا می کنید، احساسات ان ها را تضعیف می کنید و این خیلی بد است.

منبع: فرادید
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1546

به "تست روانشناسی؛ سنجش احساسات عاطفی شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست روانشناسی؛ سنجش احساسات عاطفی شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید