تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 18 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله ابوذریون، بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور از 18 هزار نفر عبور نموده است.

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 18 هزار نفر گذشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه آماری Worldometers با استناد به آمارهای تجمیعی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور بعد از ظهر روز آدینه به وقت واشنگتن به 18034 نفر رسیده است.

با توجه به اینکه روز گذشته 1900 نفر از مبتلایان به کرونا در آمریکا جان باخته اند و آمارهای امروز نیز نشان می دهد که فرایند صعودی آمار مرگ ومیر روزانه بر اثر کرونا در آمریکا ادامه دارد، انتظار می رود که آمریکا طی 24 ساعت آینده با عبور از ایتالیا -که تا به امروز 18850 مورد فوتی بر اثر کرونا داشته و نرخ مرگ ومیر روزانه آن اکنون به 600 نفر رسیده است- از لحاظ آمار مرگ ومیر بر اثر کرونا در رتبه اول دنیا قرار گیرد.

آمریکا از لحاظ تعداد موارد ابتلا به کرونا نیز با اختلاف بسیاری زیادی نسبت به کشور دوم (اسپانیا با 157 هزار مورد) رتبه اول دنیا را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تا به امروز 490 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده اند و انتظار می رود طی ساعات آینده شمار مبتلایان از 500 هزار نفر فراتر رود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1064

به "تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 18 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 18 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید