تغییر تابعیت و اسم برای حضور در تیم ملی چین ، برزیلی هایی که چینی می شوند

به گزارش مجله ابوذریون، مسئولان فدراسیون فوتبال چین درخواست کردند تا چند بازیکن برزیلی حاضر در لیگ این کشور علاوه بر تغییر پاسپورت نام چینی هم برای خود انتخاب نمایند تا به تیم ملی این کشور دعوت شوند.

تغییر تابعیت و اسم برای حضور در تیم ملی چین ، برزیلی هایی که چینی می شوند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش ایسنا و به نقل از تیتان اسپورتس، ضعف مهاجم های چینی در خط حمله سبب شده است تا لیپی در بازگشت به تیم ملی این کشور، در اولین گام نسبت به حضور چند بازیکن برزیلی در تیم ملی اقدام کند تا چین بتواند با قدرت در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر شرکت کند.

بازیکنانی چون ریکاردو گولارت، آلویسیو، الکسون و فرناندینیو مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال چین نهاده شدند. این بازیکنان باید پاسپورت برزیلی شان را باطل نمایند و حتی یک نام چینی نیز برای خود انتخاب نمایند تا به تیم ملی فوتبال چین دعوت گردد. در این بین بازیکنان برزیلی که پول خوبی از این راه به دست می آورند، نسبت به این کار تمایل جدی نشان دادند و چند تن از این بازیکنان در انتخابی جام جهانی قطر به میدان خواهند رفت.

چین تنها یک بار در سال 2002 با راهنمایی بورا میلوتینوویچ توانست به جام جهانی راه یابد و با 3 شکست برابر ترکیه، برزیل و کاستاریکا حذف زودهنگامی از این رقابت ها داشت و حالا مسئولان چینی در کوشش هستند تا این تیم بتواند برای دومین بار در تاریخ راهی جام جهانی قطر گردد.

الکسون، مهاجم برزیلی تیم فوتبال شانگهای بیش از 5 سال است که در لیگ چین بازی می نماید و به خوبی با شرایط فوتبالی این کشور آشنا است. او مهاجمی است که توانسته به همین خاطر پاسپورت چینی خود را دریافت کند و مدنظر مارچلو لیپی نهاده شد تا به تیم ملی فوتبال چین دعوت گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 329

به "تغییر تابعیت و اسم برای حضور در تیم ملی چین ، برزیلی هایی که چینی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر تابعیت و اسم برای حضور در تیم ملی چین ، برزیلی هایی که چینی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید