کوشش برای برگزاری ایمن سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش مجله ابوذریون، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: با نمایش فیلم ها، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برگزاری کارگاه ها در فضای مجازی کوشش کردیم جشنواره ای ایمن برگزار کنیم.

کوشش برای برگزاری ایمن سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و بازی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد مهدی عسگر پور درباره سی و هشتمین جشنواره دنیای فیلم فجر اضافه کرد: در این دوره کوشش کردیم در بخش های مختلف فیلم های متنوع و باکیفیتی داشته باشیم. فیلم های هر بخش هم مخاطبان خاص خود را دارند به ویژه در بخش فیلم های بازسازی شده با استقبال خیلی خوبی همراه شدیم.

وی ادامه داد: در این دوره بیش از 300 نوبت نمایش داریم و فیلم ها در پردیس سینمایی چارسو، سینما ازادی و سینما کانون و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به نمایش در می آیند.

عسگر پور درباره نشست ها و کارگاه های این دوره گفت: کارگاه ها با حضور چهره های شاخص سینمای دنیا به شکل مجازی برگزار می گردد فیلم ها از قبل ضبط شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، دبیر سی و هشتمین جشنواره دنیای فیلم فجر در باره رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این دوره جشنواره اضافه کرد: در این دوره همه شیوه نامه های بهداشتی رعایت می گردد و نوبت های نمایش هم به شکلی چیده شده است که به ساعت منع تردد نخوریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1835

به "کوشش برای برگزاری ایمن سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای برگزاری ایمن سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید