شرح شاهین شهرداری بوشهربوشهر: قلعه نوعی به شاهین یاری مالی نکرده است

به گزارش مجله ابوذریون، روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با صدور بیانیه ای، اظهارات امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان اصفهان درباره یاری به این باشگاه را تکذیب کرد.

شرح شاهین شهرداری بوشهربوشهر: قلعه نوعی به شاهین یاری مالی نکرده است

به گزارش از ، در این بیانیه آمده است، به اطلاع عموم طرفداران شاهین و مردم ورزش دوست بوشهر می رسانیم در متن مصاحبه روز های گذشته امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان اصفهان اظهاراتی مربوط به یاری مالی به باشگاه شاهین و پرداخت هزینه هتل آمده است.

روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این موضوع را تکذیب و اعلام می نماید این باشگاه همه هزینه های رفت و آمد و اقامت تیم شاهین شهرداری را در دیدار های خارج از خانه در روز های یاد شده و بدون دیرکرد و بدهی پرداخت نموده و هیچگونه مسئله ای از این بابت وجود ندارد و به ظاهر، یاری مالی مطرح شده مربوط دو فصل گذشته بوده و یکی دیگر از تیم های لیگ یکی بوده است.

امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان چند روز پیش گفته بود، از محمود فکری بپرسید. یک روز زنگ زد و گفت: ما پول نداریم هتل بگیریم. زنگ زدم به دوستم و گفتم 30 میلیون تومان بریز به این حساب. ربطی به من نداشت که این کار ها را بکنم. الان می گویم که این کار ها را کردم.

تیم شاهین شهرداری بوشهر نماینده این استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، اکنون در رده سوم جدول این لیگ واقع شده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 118

به "شرح شاهین شهرداری بوشهربوشهر: قلعه نوعی به شاهین یاری مالی نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح شاهین شهرداری بوشهربوشهر: قلعه نوعی به شاهین یاری مالی نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید