تیم های مطرح ایتالیایی به دنبال جذب هافبک شیاطین سرخ

به گزارش مجله ابوذریون، بعضی از تیم های مطرح ایتالیا به همراه بورسیا دورتموند برای جذب هافبک دفاعی تیم فوتبال منچستر یونایتد در فصل آینده دست به کار خواهند شد.

تیم های مطرح ایتالیایی به دنبال جذب هافبک شیاطین سرخ

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش ، قرارداد نمانیا ماتیچ، هافبک دفاعی صربستانی تیم فوتبال منچستر یونایتد در سال 2020 با شیاطین سرخ به اتمام می رسد و تیم های آث میلان، اینتر میلان، یوونتوس و بورسیا دورتموند به دنبال جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی سال آینده هستند.

قرارداد هافبک 31 ساله صربستانی با منچستر یونایتد تا سال 2020 اعتبار دارد و پس از آن ماتیچ به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. همچنین شیاطین سرخ تاکنون پیشنهادی برای تمدید قرارداد به ماتیچ ارائه نکرده اند و به نظر نمی رسد تمایلی به حفظ این بازیکن در اولدترافورد داشته باشند.

همین موضوع باعث شده تا شماری از باشگاه های ایتالیایی و بورسیا دورتموند برای جذب هافبک 31 ساله تیم ملی صربستان دست به کار شوند.

ماتیچ در فصل جدید فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده است و اسکات مک تامینی به مرد شماره یک اوله گنار سولشر در این پست تبدیل شده است.

تنها دیداری که وی شانس حضور در ترکیب تیمش را به دست آورد، بازی برابر لستر سیتی در هفته پنجم بود که منچستر یونایتد پیروز شد با تک گل مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی این دیدار را با پیروزی به خاتمه برساند.

ماتیچ از سال 2017 به منچستر یونایتد پیوسته و در 89 بازی که برای این تیم به میدان رفته 3 گل به ثمر رسانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 383

به "تیم های مطرح ایتالیایی به دنبال جذب هافبک شیاطین سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های مطرح ایتالیایی به دنبال جذب هافبک شیاطین سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید