جباری: برند استقلال را مفت فروختند، سعادتمند به هوادار دروغ نگوید

به گزارش مجله ابوذریون، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید احمد سعادتمند باید با هوادار روراست باشد و به آن ها دروغ نگوید.

جباری: برند استقلال را مفت فروختند، سعادتمند به هوادار دروغ نگوید

علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط مدیرعامل جدید استقلال و اولین وعده او مبنی بر پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان تا پایان فروردین ماه گفت: با توجه به صحبت هایی که با آقای سعادتمند داشتیم، او می خواهد در استقلال کار انجام بدهد و او نیاز به حمایت مالی دارد تا بتواند کارهای خود را پیش ببرد چون سعادتمند کارش را بلد است و توانایی این را دارد که از پس مسائل استقلال بربیاید.

او ادامه داد: من دید مثبتی روی ایشان دارم و معتقدم که می تواند به استقلال شکل بهتری بدهد. اما باید مسائل مالی و اسپانسری در اولویت قرار بگیرد. استقلال باشگاه گران قیمتی است و با هوادارانی که دارد می تواند به مرتبه والایی برسد. چیزی که سعادتمند باید مد نظر خود قرار دهد این است با مردم و هواداران صادق باشد و دروغ نگوید چون بعضی از مدیران قبلی به مردم دروغ گفتند و هواداران را سرکارگذاشتند. امیدوارم که او بتواند این بدبینی را برطرف کند.

جباری درباره دیدارهایی که سعاتمند با پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی داشته است اظهار کرد: به نظر من این حرکت، کار خوب و مثبتی است و در گذشته هم کم و بیش این مساله وجود داشته است. اما انتظار می رود کار به طور ریشه ای و زیرساختی صورت بپذیرد و مطالبات مالی و قرارداد بازیکنان استقلال پیگیری و به آن ها داده شود. در حال حاضر هوادار منتظر است که ببیند مسائل مالی چطور حل می شود. در مدیریت قبلی هوادار بسیار ناراحتی کشید و الان به اخبار امیدبخش و شاد کننده نیاز دارد که ببیند استقلال رو به جلو است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که باشگاه چطور باید بدهی های خود را مدیریت کند؟ گفت: باشگاه بدهی زیاد دارد این باشگاه بزرگ و پرهوادار است و انتظارات هوادار از این باشگاه زیاد است اما مدیرعامل قبلی مسائل زیادی را برای باشگاه به وجود آورد. حل کردن مسائل این نیست که صندوق بانک ملی را بیاورند و بخواهند در این شرایط مسائل مالی را حل نماید. این مسائل باید کم کم انجام شود و این هوادار را شاد می کند. در دوران مدیریت قبلی برند این باشگاه مفت فروخته شد.

او درباره برگزاری یا برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: جان انسان با ارزش تر از برگزاری لیگ هاست و سلامتی باید در اولویت باشد. اگر خدایی ناکرده اتفاقی برای یکی از بازیکنان بیفتد، جبران ناپذیر خواهد بود. شیوع این ویروس جهانی است و اگر هم بخواهد مسابقات برگزار شود همه باید از این مساله خاطر جمع باشد که هیچ اتفاقی برای هیچ کسی نخواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1096

به "جباری: برند استقلال را مفت فروختند، سعادتمند به هوادار دروغ نگوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباری: برند استقلال را مفت فروختند، سعادتمند به هوادار دروغ نگوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید