جریمه در انتظار رانندگان متخلف کرونایی

به گزارش مجله ابوذریون، رانندگانی که نسبت به اعمال محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، بی توجه باشند؛ جریمه می شوند.

جریمه در انتظار رانندگان متخلف کرونایی

صداوسیما: معاون امنیتی انتظامی و اجتماعی وزیر کشور درباره درباره شرایط ترددها، گفت: طبق طرح، ورود به شهر های شرایط نارنجی و قرمز ممنوع است و کسی که اهل آن شهر نیست، نمی تواند با پلاک غیربومی وارد آن شهر گردد

ذوالفقاری اضافه نمود: فرد خاطی در صورت ورود به شهر، جریمه می گردد و راهور می تواند هر 24 ساعت یک بار او را جریمه کند.

وی با بیان این که اعمال جریمه در شهر های با شرایط قرمز یک میلیون تومان است، گفت: کسانی که در شهر قرمز یا نارنجی حضور دارند، حق ورود به هیچ شهر دیگری در کشور ندارند و اگر وارد هر شهری از کشور شوند، به همان ترتیب اگر از شهر های شرایط نارنجی به آن شهر رفته باشند، مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند و اگر از شهر های با شرایط قرمز، وارد هر شهری گردد، یک میلیون جریمه می گردد.

ذوالفقاری با بیان این که ستاد های استانی و شهرستانی با موضوع فرمانداران و همکاری نیروی انتظامی و هدایت و رانندگی موارد اضطراری و ضروری را مشخص نمایند، اضافه نمود: بعضی شرکت ها یا سازمان ها ممکن است ماموریت داشته باشند یا منزل کسی در شهری غیر از شهر محل کارش باشد که این اختیار به استان ها و فرمانداران داده شده است تا مسائل را بر اساس تجربیات گذشته حل و فصل نمایند.

معاون وزیر کشور با تاکید براینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی از قبل اعلام شده الزامی است، گفت: در حمل و نقل ناوگان عمومی، اتوبوس ها، تاکسی ها، قطار، هواپیما و اتوبوس های بین شهری هم باید بر اساس شیوه نامه های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، اقدام گردد و تردد حمل و نقل عمومی ممنوع نیست.

محدودیت جدید کرونایی از شنبه اول آذرما باتوجه به رتبه بندی شهر ها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد در سرار کشور اجرا می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1477

به "جریمه در انتظار رانندگان متخلف کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه در انتظار رانندگان متخلف کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید