جزییات نشست عزیزی خادم و نمایندگان مجلس بر سر ماجرای از دست رفتن میزبانی خبرنگاران

به گزارش مجله ابوذریون، در جلسه هم اندیشی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با فدراسیون فوتبال چه مواردی مطرح شد؟

جزییات نشست عزیزی خادم و نمایندگان مجلس بر سر ماجرای از دست رفتن میزبانی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم امروز به بهارستان رفت تا در دیدار با نمایندگان مجلس، راهکارهای موجود برای امکان تغییر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی گروه C مرحله انتخابی جام جهانی را بررسی کند.

در این نشست، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس ضمن حمایت از فدراسیون فوتبال گفت که در ماجرای میزبانی مرحله انتخابی جام جهانی، مدیران فعلی فدراسیون را نباید مقصر دانست.

نکته مهم صحبتهای فروردین، انتقاد شدید او از آیتم پخش شده در برنامه دیشب فوتبال برتر بود. آیتمی که به بررسی سلب میزبانی از تیم ملی و تیم های ایرانی در آسیا اختصاص داشت و محمدحسین میثاقی به بهانه همین اتفاق سراغ خداداد عزیزی هم رفت تا او شدیدا از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر این اتفاق انتقاد کند.رئیس فراکسیون ورزش با انتقاد از این آیتم گفت که نباید یک برنامه تلویزیونی، خط قرمزها را به همین راحتی رد کند. البته منظور فروردین از ماجرای حضور خداداد به صحبتهای صریح و بی سانسورش درباره سال 99 در حاشیه دیدار یادبود رسانه ورزش و پیشکسوتان سرخابی بود که در فضای مجازی به سرعت منتشر شد. البته خداداد منظورش را جدی و شوخی مطرح نمود و شاید فکر نمی کرد صحبتهایش بازتاب گسترده ای داشته باشد.

اتفاق مهم بعدی در دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با نمایندگان مجلس، انتقاد احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان از عزیزی خادم به خاطر استفاده از یکی از مدیران پیشین رده بالای فدراسیون فوتبال در مجموعه فعلی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1700

به "جزییات نشست عزیزی خادم و نمایندگان مجلس بر سر ماجرای از دست رفتن میزبانی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات نشست عزیزی خادم و نمایندگان مجلس بر سر ماجرای از دست رفتن میزبانی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید