جنجال رابطه مخفیانه مرد متاهل ثروتمند با دختر ایرانی در کانادا

به گزارش مجله ابوذریون، سوژه ای داغ این روزها در رسانه های کانادا مطرح شده که نام یک ایرانی هم در آن دیده می گردد.

جنجال رابطه مخفیانه مرد متاهل ثروتمند با دختر ایرانی در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

سایت کانادایی ونکورنامه درتوضیح بیشتر در این رابطه نوشت:اول با یک زن و شوهر آشنا شوید که حالا از هم جدا شده اند: سارا پرسگلاو 45 ساله و رابرت اویسترلاند 42 ساله. پرسگلاو می گوید سبک زندگی آنها در دوران ازدواج شان تجملی و سطح بالا بوده و واقعا هم همین طور است.

این زوج اروپایی به وسیله سرمایه گذاری ها در حوزه اینترنت به ثروت زیادی رسیدند و به همراه دو فرزندشان در جت خصوصی و سه قایق خصوصی شان به نقاط زیادی از جهان سفر کردند. آنها سوار مرسدس و ماشین های لوکس دیگر می شدند و املاک بسیار مجللی در نقاط مختلف جهان داشتند.

این زوج در سال 2011 تصمیم گرفتند در تورنتو مستقر شوند. به همین منظور پنت هاوس مجلل هتل فورسیزنز را خریدند.

اما درست قبل از آنکه این معامله نهایی گردد، پرسگلاو متوجه شد که اویسترلاند به او خیانت نموده و با زنی به نام آزاده بنایی که در تورنتو طراح داخلی است وارد رابطه شده و این رابطه مدت زیادی تداوم داشته است.

وقتی تورنتو استار از آزاده بنایی در این خصوص سوال کرد، او در ایمیلی این گونه جواب داد: رابطه طولانی مدت آن طور که ادعا شده بین من و رابرت وجود نداشت. من بعد از جدا شدن او از خانم پرسگلاو در فوریه 2014 با رابرت بیشتر اشنا شدم.

اما حالا دعوای اصلی در این میان چیست؟

پرسگلاو و اویسترلاند از زمان جدایی شان یک دعوای حقوقی گسترده را دنبال نموده اند. ماجرا فقط سر حضانت فرزندان شان نیست، بلکه سر اموالی هم هست که آنها در شانزده سال ازدواج شان جمع نموده اند. مهم ترین بخش این اموال، همان پنت هاوس 30 میلیون دلاری به مساحت 9038 فوت مربع در طبقه پنجاه و پنجم در تقاطع خیابان های Bay و Yorkville تورنتو است.

وکلای دو طرف به شدت مشغول اند و هر یک می خواهند برنده دعوای حقوقی باشند. اسناد و مدارک این دعوا بیش از هزار صفحه است.

پرسگلاو می گوید اویسترلاند بعد از جدایی پیروز شده بعضی دارایی ها را به وسیله بانک های خارج از کشور و شبکه پیچیده ای از شرکت های مختلف پنهان کند. اویسترلند این اتهامات را رد می نماید و می گوید ساختار کسب و کار او از مدتها قبل تغییر نموده بوده و دارایی هایش در اختیار یک trust قرار گرفته است.

پرسگلاو می گوید تخمین دارایی های آنها در دوران ازدواج شان به صورت نسبی 415 میلیون دلار بوده اما در سال 2014 وکلای اویسترلاند اموال آنها را بالغ بر 2.6 میلیون دلار دانستند.

این پرونده حالا به یک دعوای حقوقی بزرگ با شمار زیادی وکیل و قاضی تبدیل شده است.

پنت هاوس هتل فورسیزنز همچنان در راس این دعوا قرار گرفته است. البته این ملک از اول هم مورد توجه زیادی قرار داشت و وقتی در آن موقع به قیمت 28 میلیون دلار فروش رفت، نام خریدار تا مدت زیادی محفوظ مانده بود. این قیمت بالاترین قیمتی بود که در آن موقع برای معامله یک آپارتمان در کانادا ارائه شده بود.

حالا اویسترلاند مدعی است که این پنت هاوس در اختیار Valion Holdings قرار گرفته و او یا پرسگلاو دیگر صاحبش نیستند. پرسگلاو این مساله را به شدت رد می نماید. او در این هولدینگ هیچ سهمی ندارد.

با این اوصاف به نظر می رسد این دعوای حقوقی تا مدت زیادی ادامه پیدا کند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 311

به "جنجال رابطه مخفیانه مرد متاهل ثروتمند با دختر ایرانی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال رابطه مخفیانه مرد متاهل ثروتمند با دختر ایرانی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید