حسینی: این پیروزی نشان از بزرگی سپاهان بود، صحبت از قهرمانی در این مقطع زود است

به گزارش مجله ابوذریون، گروه استان ها- مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: پیروزی پرگل برابر مس نشان از بزرگی سپاهان و کیفیت بالای بازیکنان دارد و از اینکه با این برد به استقبال تعطیلات می رویم بسیار خوشحالیم و به طرفداران مان تبریک می گوییم.

حسینی: این پیروزی نشان از بزرگی سپاهان بود، صحبت از قهرمانی در این مقطع زود است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، سیدمحمدرضا حسینی پس از پیروزی پر گل سپاهان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی به همراه برد برای تیم ما بود و پس از آن که گل نخست را دریافت کردیم به بازی بازگشتیم و برد شیرینی کسب کردیم.

وی توضیح داد: این پیروزی نشان از بزرگی سپاهان و کیفیت بالای بازیکنان دارد و از این که با این برد به استقبال تعطیلات می رویم بسیار خوشحالیم و به طرفداران مان تبریک می گوییم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره گلی که در این ملاقات به ثمر رساند گفت: در ابتدا سعی می کنم برای تیم مثمر ثمر باشم و پس از آن به دنبال گلزنی و پاس گل هستم. این گل نیز زحمت بازیکنان بود که با یاری سایر بازیکنان به ثمر رسید.

حسینی ادامه داد: صحبت از قهرمانی در این مقطع زود است و به دنبال این هستیم که فرایند خود را بازی به بازی حفظ کنیم و اگر لیاقت داشته باشیم قهرمان می شویم.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1802

به "حسینی: این پیروزی نشان از بزرگی سپاهان بود، صحبت از قهرمانی در این مقطع زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: این پیروزی نشان از بزرگی سپاهان بود، صحبت از قهرمانی در این مقطع زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید