حق انشعاب برای اماکن غیرمسکونی در قم 125 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به فرایند افزایشی استفاده مردم از آب، شرکت آب خواهان افزایش حق انشعاب شده است که بدین منظور برای اماکن غیر مسکونی در قم 125 درصد افزایش در نظر گرفته شده است که با اکثریت آرا آن را به تصویب رسیده است

حق انشعاب برای اماکن غیرمسکونی در قم 125 درصد افزایش یافت

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از قم، حسن بختیاری صبح امروز در شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش حق انشعاب در قم اظهار کرد: با توجه به فرایند افزایشی استفاده مردم از آب، شرکت آب و فاضلاب خواهان افزایش حق انشعاب شده که بدین منظور برای اماکن غیر مسکونی در قم 125 درصد افزایش در نظر گرفته شده که کمیسیون با اکثریت آرا آن را به تصویب رسانده است.

بختیاری اضافه کرد: حق انشعاب برای هر یک از مشاغل به صورت متفاوتی محاسبه می گردد و هر محل تجاری با توجه به نوع تجارت خود حق انشعاب 125 درصدی را پرداخت می نماید.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نظارت شورا بر عملکرد شرکت آب و فاضلاب عنوان نمود: پس از شش ماه از اجرائی شدن این مصوبه شورای اسلامی شهر قم موظف است عملکرد این شرکت را پس از افزایش حق انشعاب مورد نظارت قرار دهد.

عباس محمدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: افزایش حق انشعاب ویژه تبصره سه است که اجباری برای به تصویب رساندن آن نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عدم تصویب این لایحه عنوان نمود: در حال حاضر دولت در کوشش است تا حق انشعابات را افزایش ندهد از این رو بهتر است شورای اسلامی شهر قم نیز این لایحه را در شش ماه آینده و حداکثر تا یک سال آینده مورد آنالیز و تصویب قرار دهد.

این لایحه در نهایت با اکثریت رای اعضای شورای اسلامی شهر قم به تصویب رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1005

به "حق انشعاب برای اماکن غیرمسکونی در قم 125 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق انشعاب برای اماکن غیرمسکونی در قم 125 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید