خبرنگاران اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات در شیروان معرفی شدند

به گزارش مجله ابوذریون، بجنورد- خبرنگاران- اعضای اصلی هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی معرفی شدند.

خبرنگاران اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات در شیروان معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، بر این اساس عبدالله نوردل، عباسعلی کیومرثی، سیدرضا جلالی، یحیی شعبانی باغان، منوچهر حسن زاده، علی اصغر برزگر دوین، مسعود الهی شیروان، فیض الله رضازاده و علی ابراهیمی بردر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات 1400 معرفی شدند.

فریدون خدمتگزار، رمضان مجید نیا، شهناز همتی دوین، کریم فروتن و خداوردی اکبرزاده نیز به عنوان اعضای اصلی علی البدل انتخاب شدند.

سرپرست فرمانداری شیروان روز یکشنبه در جمع اعضای اصلی و علی البدل انتخابات 1400 گفت: چهار هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی در بخش های مختلف برگزاری انتخابات 1400 را در این شهرستان بر عهده دارند.

علی ذوالفقاری با تاکید بر لزوم رعایت قانون و بی طرفی تمامی عوامل اجرایی در انتخابات گفت: مقدمات برگزاری انتخابات در این شهرستان آماده است.

وی گفت: برای این دوره از انتخابات، 235 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که از این تعداد، 174 شعبه در سطح شهر و بخش مرکزی، 32 شعبه در بخش سرحد و 29 شعبه در بخش قوشخانه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی شعب اخذ رای این شهرستان در انتخابات 1400 نسبت به انتخابات دوره پیش به علت شیوع ویروس کرونا 10 درصد افزایش یافته است.

وی همچنین از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر خواست تا نام نویسی در این عرصه مهم سیاسی را به روزهای آخر موکل ننمایند و کوشش نمایند تا تمامی مراحل ثبت نام به علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی باشد.

ذوالفقاری اضافه نمود: در ثبت نام غیرحضوری از روش های پیوست، بعد از دریافت کد رهگیری نیازی به حضور در فرمانداری نیست.

در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شیروان هزار و 19 نفر داوطلب شده بودند که از این تعداد 138 برای شهرها و مابقی برای روستاها نام نویسی نموده بودند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره پنجمین دوره خبرگان رهبری 28 خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1672

به "خبرنگاران اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات در شیروان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات در شیروان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید