خبرنگاران تصادف در گتوند 2 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش مجله ابوذریون، دزفول- خبرنگاران- رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند گفت: در حادثه تصادف بین خودروی پژو 405 و پراید در جاده کوشکک در بخش مرکزی گتوند 2 نفر جان باختند و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.

خبرنگاران تصادف در گتوند 2 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت

عیسی بشیری پنجشنبه شب با بیان اینکه این حادثه ساعت 19:11 دقیقه امروز به این مرکز اعلام شد اضافه کرد: در پی وقوع این حادثه نیروهای فوریت های پزشکی با سه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه کودکی چهار ماهه به همراه مادرش که 29 ساله داشت جان باختند و 2 مرد 29 و 37 ساله نیز مصدوم شدند.

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند با بیان اینکه کودک چهار ماهه به علت شدت جراحت در دم جان باخت، اضافه کرد: مادر این کودک پس از انتقال، در بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند فوت کرد.

بشیری گفت: 2 مصدوم این حادثه پس از انتقال به بیمارستان کارون شهرستان گتوند برای ادامه درمان به بیمارستان های عظیم دزفول و گلستان اهواز اعزام شدند.

علت حادثه از سوی پلیس در دست آنالیز است.

به گزارش خبرنگاران روز چهارشنبه نیز در تصادف بین 2 خودروی پراید در جاده مهمانشهر شهید محسن بنی نجار در بخش مرکزی گتوند سه خانم 15،18 و 45 ساله و 2 مرد 22 و 52 ساله مصدوم شدند.

طرح تعریض و ایمن سازی جاده گتوند- شوشتر از سمت روستای کوشکک به علت تامین نشدن اعتبار نیمه تمام رها شد.

بخش زیادی از جاده های شهرستان گتوند به علت عرض کم، پیچ های زیاد، تاریکی در شب و حجم بالای تردد شاهد حوادث مرگبار رانندگی است.

ساماندهی و ایمن سازی و چهاربانده کردن جاده های حادثه خیز شهری و روستایی شهرستان گتوند مطالبه مهم شهروندان از مسئولان شهرستانی و اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان است.

گتوند از شهرستان های حادثه خیز در شمال استان خوزستان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1341

به "خبرنگاران تصادف در گتوند 2 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف در گتوند 2 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید