خبرنگاران شهرداری بجنورد مالکیت 42 هزارمتر مربع زمین را بازپس می گیرد

به گزارش مجله ابوذریون، بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: مالکیت نزدیک به 42 هزار متر مربع از زمین های مرکز استان در آینده نزدیک به شهرداری بجنورد بازمی گردد.

خبرنگاران شهرداری بجنورد مالکیت 42 هزارمتر مربع زمین را بازپس می گیرد

مهدی کرامتی روز جمعه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در رسیدگی به اختلاف شهرداری مرکز استان با یکی از دستگاه های اجرایی، حق به شهرداری داده شد و بر این اساس زمین مورد اختلاف به ارزش حدود 2 هزار و 500 میلیارد ریال به این نهاد بازپس داده می شود.

وی شرح داد: شهرداری بجنورد با یکی از ادارات کل استان در خصوص چگونگی برداشت از قانون و نحوه بهره برداری از قانون خاص در اخذ سند برای حدود 42 هزار متر مربع از زمین های پلاک موسوم به معصوم زاده دچار اختلاف بود.

کرامتی گفت: در این زمینه پس از اخذ مستندات طرفین و بررسی جامع در چندین جلسه، مکاتبه ای با معاونت حقوقی ریاست جمهوری انجام شد که در نهایت رای به نفع شهرداری ابلاغ شد.

وی اعلام نمود: اکنون با ابلاغ این نظریه که توسط این اداره کل به طرفین و سایر ذینفعان ابلاغ شد، شهرداری بجنورد باید پیگیری های مربوط به ابطال و انتقال سند به نام شهرداری بجنورد را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: در چهارچوب آیین نامه چگونگی رفع اختلافات دستگاه های اجرایی، جلسات رفع اختلاف با مسوولیت این اداره کل برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1243

به "خبرنگاران شهرداری بجنورد مالکیت 42 هزارمتر مربع زمین را بازپس می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری بجنورد مالکیت 42 هزارمتر مربع زمین را بازپس می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید