خبرنگاران 17 طرح عمرانی در قصرشیرین به بهره برداری رسید

به گزارش مجله ابوذریون، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار قصرشیرین گفت: 17 طرح عمرانی در این شهرستان به صورت ویدیو کنفرانس روز سه شنبه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 17 طرح عمرانی در قصرشیرین به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مرادعلی تاتار در آیین بهره برداری از این طرح ها با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه نمود: این طرح ها شامل 9پروژه حوزه عشایری، کلنگ زنی سردخانه، احداث صندلی پرورش مرغ گوشتی، اجرای سامانه های نوین آبیاری، احداث جاده بین مزارع، سالن 300 قطعه ای مرغ تخم گذار، تکمیل مدرسه رسالت، چهار واحد مسکونی متخصصان، تلویزیون شهری، گلخانه مولد میگو و هشت پروژه روستایی است.

وی گفت: در مجموع برای اجرای این طرح ها 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: دولت تدبیر و امید در طول هشت سال بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش های مختلف برای توسعه این شهرستان هزینه نموده است.

تاتار ادامه داد: با توجه به جمعیت این شهرستان برای هر نفر در این شهرستان در هشت سال گذشته بیش از 80 میلیون تومان هزینه شده است.

او گفت: در امسال با وجود تحریم، کرونا و جنگ مالی بیش از 28 پروژه عمرانی در دست اقدام است و چند طرح دیگر شاخص نیز اجرا و عملیاتی شده به عنوان نمونه می توان مسکن مهر و مرحله اول طرح جامع توسعه گمرک پرویزخان را نام برد که آماده بهره برداری است.

وی افزود: کوشش می کنیم کارهای نیمه تمام دولت تا انتها کار این دولت به انتها برسد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 2 بخش مرکزی و سومار با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار گرفته است و مبادلات مالی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1681

به "خبرنگاران 17 طرح عمرانی در قصرشیرین به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 17 طرح عمرانی در قصرشیرین به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید