خبرنگاران 2700 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد احتیاج به بازسازی دارد

به گزارش مجله ابوذریون، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزار و 700 کلاس درس در مناطق شهری و روستایی شهرستان های هشت گانه این استان احتیاج به تخریب و بازسازی دارد.

خبرنگاران 2700 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد احتیاج به بازسازی دارد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تعداد کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد مربوط به مدارس دولتی استان است.

وی اضافه کرد: هم اینک تعداد مدارس کهگیلویه و بویراحمد در هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر سه هزار مورد است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: 202 برنامه در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای مدارس این استان تهیه و تدوین شده است.

زارع پور مطرح کرد: طرح ابتکاری آجر به آجر از سوی مسؤولان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تهیه و تصویب شده و به زودی نیز در تمامی استان ها اجرا می گردد.

وی ابراز داشت: این طرح یک اقدام عملی برای تکمیل و افتتاح فضاهای آموزشی نیمه تمام در کشور به وسیله جلب هر چه بیشتر مشارکت مردم و خیران مدرسه ساز است.

زارع پور گفت: اقدام هایی ارزنده از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در زمینه ساخت، بازسازی و مقاوم سازی مدارس از سوی دولت و خیران در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

وی بدون اشاره به آمار، گفت: بعضی از مدارس کهگیلویه و بویراحمد دارای مسائل اساسی در زمینه سرویس آبخوری، سرویس بهداشتی و محوطه سازی است.

زارع پور اضافه کرد: باید به وسیله تریبون های نماز آدینه، رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد همت مضاعفی برای جلب مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و خیران در زمینه ساخت، بازسازی و مقاوم سازی مدارس این استان انجام گردد.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1399 - 1398 افزون بر 161 هزار نفر بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1138

به "خبرنگاران 2700 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد احتیاج به بازسازی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2700 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد احتیاج به بازسازی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید