خبرنگاران 73 هزار کارگر بیکارشده فارس در شرایط کرونا به محل کار بازگشتند

به گزارش مجله ابوذریون، شیراز- خبرنگاران- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه 73 هزار کارگر بیکارشده پس از کرونا به محل کار در استان بازگشتند، گفت: حفاظت از نیروی کار، جامعه تولید و کارفرمایان وظیفه مهمی است که باید در مقطع کنونی که با شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم به آن توجه داشت.

خبرنگاران 73 هزار کارگر بیکارشده فارس در شرایط کرونا به محل کار بازگشتند

به گزارش سه شنبه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این اداره کل، سهراب مختاری در دیدار با فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: مهمترین دستاورد دولت در این شرایط که شیوع بیماری کرونا بر کسب و کارها اثر منفی گذاشته حفظ این مشاغل بوده است.

وی ادامه داد: تعداد 73 هزار نفر از کارگران اخراجی به دلیل شیوع کرونا به گواه ارسال لیست حق بیمه کارگران توسط کارفرمایان، در مهرماه امسال با همت و کوشش جمعی به کار خود بازگشته اند.

او گفت: اگر شرایط کرونا به همین منوال باقی بماند و رعایت فاصله اجتماعی مناسب صورت نپذیرد احتمال تعطیلی کارگاه ها و بیکاری کارگران نیز وجود دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رعایت اصول ایمنی و بهداشت کار در محیط کارگاه های استان را رضایت بخش دانست و شرح داد: این فرایند با کوشش همکاران این اداره کل و ادارات شهرستان ها بویژه بازرسان کار، کارشناسان روابط کار و امور اجتماعی، کارشناسان بهداشت حرفه ای، کارفرمایان و کارگران شکل گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1431

به "خبرنگاران 73 هزار کارگر بیکارشده فارس در شرایط کرونا به محل کار بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 73 هزار کارگر بیکارشده فارس در شرایط کرونا به محل کار بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید