دستگیری 7 دزد مسلح در جنوب شرق کشور

به گزارش مجله ابوذریون، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز چهارشنبه در این باره اظهارداشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در آنالیز پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در هفته گذشته هفت نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

دستگیری 7 دزد مسلح در جنوب شرق کشور

به گزارش ایرنا، وی اضافه نمود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، مهرستان و سرباز با هماهنگی های قضایی این سارقان را در عملیات های مختلف دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان، یک دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 14دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه، یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی توضیح داد: متهمان در بازپرسی های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه منزل، یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، پنج فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، 2 فقره سرقت به عنف منزل،2 فقره سرقت به عنف موتورسیکلت و 13 فقره سرقت وجه نقد و تلفن همراه اعتراف کردند.

ملاشاهی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی گفت: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1140

به "دستگیری 7 دزد مسلح در جنوب شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 7 دزد مسلح در جنوب شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید