دیدار وزیر دولت هادی با معاون وزیر خارجه عمان

به گزارش مجله ابوذریون، وزیر دولت مستعفی یمن در سفر به مسقط پایتخت عمان با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

دیدار وزیر دولت هادی با معاون وزیر خارجه عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، صالح الجبوانی وزیر دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی در مسقط با خلیفه بن علی الحارثی معاون وزیر خارجه عمان در امور دیپلماتیک دیدار کرد.

وزارت خارجه عمان بیان کرد که الجبوانی در این دیدار از حمایت های عمان از گفت وگو بین طرف های یمنی به منظور تحقق صلح و ثبات در یمن قدردانی کرد.

الجبوانی به همراه احمد المیسری وزیر کشور دولت هادی و عبدالعزیز جباری معاون رئیس مجلس نمایندگان آن از چند روز پیش به عمان سفر نموده اند.

سفر هیأت دولت مستعفی یمن به مسقط پس از گذشت یک هفته از حمله تلافی جویانه یمن به تأسیسات نفتی عربستان سعودی (آرامکو) صورت می گیرد.

مردادماه گذشته نیز محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره کننده این کشور در مذاکرات سوئد با معاون مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن، در مسقط دیدار و در خصوص اجرای توافق استکهلم رایزنی کرد. (جزئیات بیشتر)

مهدی المشّاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن آدینه گذشته (29 شهریور) از توقف مشروط عملیات های تلافی جویانه پهپادی و موشکی ارتش یمن علیه عربستان اطلاع داد و بیان کرد، امیدوار است ریاض هم به حملات خود سرانجام دهد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 422

به "دیدار وزیر دولت هادی با معاون وزیر خارجه عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار وزیر دولت هادی با معاون وزیر خارجه عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید