دیگر روی سکو نمی نشینم، خلعتبری مقابل استقلال به میدان می رود

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از رویارویی تمیش با تیم فوتبال تراکتورسازی، پیرامون این دیدار گفت: مطمئنا کار سختی در برابر تیم تراکتورسازی که تیم قدرتمند و پرمهره ای است و در سال های اخیر به یکی از قطب های فوتبال ایران تبدیل شده است داریم اما از سویی تیم ما همواره در بازی های بزرگ و سخت متفاوت و قدرتمند ظاهر شده است.

دیگر روی سکو نمی نشینم، خلعتبری مقابل استقلال به میدان می رود

وی از بررسی تیم تراکتور اطلاع داد و اضافه کرد: به خوبی تیم تراکتورسازی را بررسی کردیم و برای بازی فردا کاملا آماده هستیم. نفر به نفر تیم تراکتورسازی را مورد بررسی قرار دادیم و حتی از تفکرات دنیزلی به صورت مو به مو با خبر هستیم و امیدوارم در خاتمه، سربلند از میدان خارج شویم.

سرمربی سبزپوشان، با اشاره به محرومیت دو هفته ای خود بیان داشت: فردا برای نخستین بار در فصل جدید روی نیمکت تیمم می نشینم و این دو هفته که روی سکوها بودم، به من خیلی سخت گذشت و کاری می کنم که دیگر چنین مسئله ای تکرار نگردد و آخرین باری باشد که محروم می گردد.

احتیاج ذوب آهن به حمایت طرفداران

وی با تاکید بر احتیاج ذوب آهن به حمایت طرفداران اضافه کرد: طرفداران، در بازی های آسیایی به نحو شایسته ای از ما حمایت کردند و ما احتیاج داریم این حمایت همچنان ادامه پیدا کند. با پیگیری های باشگاه، قسمتی که در صندلی روبروی VIP تماشاگران را جدا می کرد برداشته شده و اکنون طرفداران شرایط خوبی دارند و از این رو انتظار داریم این قسمت با رعایت رسم میهمان نوازی، کاملا در اختیار ذوب آهن باشد.

منصوریان پیرامون جدایی آذری از ذوب آهن اظهار داشت: ضروری است از عزیزانی که هشت ماه با آنها همکاری کردم، از جمله آقای آذری عزیز، مدیر رسانه ای و نیز سرپرست تیم تشکر کنم. این مسئولیت امانتی بود که دست به دست شد و ما همه باید حرمت این پرچم سبز را نگه داریم.

وی از بهبودی خلعتبری و آمادگی او برای بازی در برابر استقلال اطلاع داد و اضافه کرد: سه بازیکن سرباز ما به ما اضافه شدند اما هنوز زمان احتیاج دارند تا به شرایط ایده آل برسند و در بازی فردا کمکی به ما نخواهند کرد؛ محمدرضا خلعتبری خوشبختانه به آمادگی مطلوبی رسیده و می تواند کم کم در بازی مقابل استقلال به میدان برود، خلعتبری بازیکن بزرگ و خوبی است و امیدوارم بتواند تبدیل به همان بازیکنی بگردد که یک تنه نتیجه بازی را عوض می کرد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به جوانگرایی تیمش اضافه کرد: من از همین ابتدای فصل روی همه 26 بازیکن خودم حساب می کنم و جوانان را در کنار باتجربه ها به میدان می فرستم ما بازیکنان جوانی داریم که در آینده فوق ستارگان تیم خواهند شد و باید به خوبی از آنان مراقبت کنیم. من کلا مربی بدشانسی هستم که در هرتیمی میروم، بازیکنان با تجربه ام مصدوم می شوند ولی لطف خدا همیشه شامل حالم بوده و در هر تیمی که بوده ام چند بازیکن جوان را معرفی نموده ام.

وی از بازی های سخت تیمش گفت و اضافه کرد: در فوتبال بازی آسان وجود ندارد. ما بعد از بازی با تراکتورسازی، با نفت آبادان، استقلال، سپاهان، شهر خودرو و فولاد بازی دارین و این 6 بازی سخت می تواند نقطه عطف تیم ما یا برعکس باشد، باید فضایی مطلوب در تیم ایجاد کنیم و بتوانیم با موفقیت از این 6 هفته عبور کنیم.

به گزارش مهر، مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتورسازی به کنفرانس خبری نرسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 477

به "دیگر روی سکو نمی نشینم، خلعتبری مقابل استقلال به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر روی سکو نمی نشینم، خلعتبری مقابل استقلال به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید