رئیس جمهور اندونزی تاکید دارد روابطمان را با ایران افزایش دهیم

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس کمیسیون انرژی، معدن و فناوری مجلس اندونزی گفت: رئیس جمهور اندونزی تاکید نموده که باید روابط خود را با ایران افزایش دهیم.

رئیس جمهور اندونزی تاکید دارد روابطمان را با ایران افزایش دهیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، فادل محمد صبح امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به سفرهای متعدد خود به ایران، اظهار کرد: در سفر به تبریز کوشش خواهم کرد با کسب اطلاعات لازم، زمینه سفر هیئتی از سرمایه گذاران و فعالان مالی را به این استان فراهم کنم.

رئیس کمیسیون انرژی، معدن و فناوری مجلس اندونزی و رئیس کمیته مشترک مالی ایران و اندونزی اضافه نمود: رئیس جمهور اندونزی هم تاکید نموده که باید روابط خود را با ایران افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه 95 درصد از جمعیت 275 میلیون نفری اندونزی مسلمان هستند، گفت: مردم اندونزی در آیین هایی که به مناسبت روزهای ملی ایران برگزار می گردد شرکت می نمایند و این نشان دهنده علاقه آنها به ایران است.

رئیس کمیسیون انرژی، معدن و فناوری مجلس اندونزی همچنین با اشاره به اینکه کشورش یکی از بزرگترین تولیدنمایندگان مس در جهان و صاحب فناوری های روز در این صنعت است، گفت: با توجه به ظرفیت های معدنی آذربایجان شرقی علاقه مند همکاری با این استان هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 478

به "رئیس جمهور اندونزی تاکید دارد روابطمان را با ایران افزایش دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور اندونزی تاکید دارد روابطمان را با ایران افزایش دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید