رئیس کمیسیون عمران مجلس؛ حق جیرفت این کوچه های خاکی نیست

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کوچه های خاکی جیرفت باید هرچه سریع ترآسفالت گردد ودراین خصوص برای تامین اعتبار آماده صحبت هستیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس؛ حق جیرفت این کوچه های خاکی نیست

به گزارشاز رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی قطعه اول راه آهن جیرفت - بم گفت: تنها راه اندازی ریل راه آهن مهم نیست، علاوه بر محصولات کشاورزی باید این ریل حامل بار محصولات معدنی نیز باشد و از وزارت صمت می خواهم در این منطقه سرمایه گذاری ویژه ای داشته باشند.

وی افرود:چیزی که مرا آزرده خاطر کرد مشاهده کوچه های خاکی در جیرفت با این زمینه تاریخی بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس توضیح داد:الحق و الانصاف از مشاهده این موضوع رنجیدم که چرا اینگونه است و از نماینده محترم این شهر و استاندار کرمان می خواهم اعتباری در این زمینه پیش بینی نمایند و چهره این شهر را عوض نمایند.

فدایی استاندار کرمان نیزدر مراسم افتتاح و شروع عملیات اجرایی راه آهن جیرفت گفت: جنوب و شمال را با یک دید نگاه خواهم کرد.

وی اضافه نمود: راه آهن بیش از صد کیلومتر طول دارد و بیش از هزار میلیارد تومان هم اعتبار لازم دارد که اگر به فرض، سالی ده میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته گردد صد سال طول می کشد راه آهن راه اندازی گردد.

وی تاکید نمود: اما ما از قسمت مشارکت ها و ماده 55 برای این پروژه هزینه خواهیم کرد وامید داریم این پروژه بزودی به نتیجه برسد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 95

به "رئیس کمیسیون عمران مجلس؛ حق جیرفت این کوچه های خاکی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیسیون عمران مجلس؛ حق جیرفت این کوچه های خاکی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید