رشد فزاینده آمار خودکشی در ایتالیا

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: آمارهای جدید منتشر شده در ایتالیا حاکی از رشد چشمگیر آمار خودکشی در این کشور در ده ماه نخست 2013 میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

رشد فزاینده آمار خودکشی در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ تازه ترین تحقیق اجرا شده توسط مرکز تحقیقات اجتماعی مالی ایتالیا نشان می دهد که از ابتدای سال جاری تاکنون 119 شهروند ایتالیایی اقدام به خودکشی نموده اند.بر اساس این گزارش در کل سال 2012 میلادی تنها 89 ایتالیایی اقدام به خودکشی نموده بودند. این آمار و ارقام نشانگر افزایش نگران نماینده آمارهای خودکشی به علت مسائل مالی است. این گزارش نشان می دهد بیش از 45، 5 درصد قربانیان خودکشی در ایتالیا کارآفرینان و مالکان شرکت های تجاری و مالی بوده اند.

در بین افراد بیکار نیز آمار خودکشی از 28 مورد در سال 2012 میلادی به بیش از 46 مورد در ده ماه نخست سال جاری افزایش یافته است.بر اساس این تحقیق شایع ترین علت خودکشی در ایتالیا افزایش چشمگیر بدهی ها و از دست دادن ناگهانی شغل بوده است.

یکی از نویسندگان اصلی این گزارش تاکید نمود، این یک سناریوی هشدار دهنده است که نشان می دهد افزایش آمارهای خودکشی در ایتالیا رابطه مستقیمی با مسائل مالی دارد و مقام های دولتی باید هرچه سریعتر در این موضوع دخالت نمایند.

ایتالیا با بدترین و طولانی ترین رکود و بحران مالی پس از جنگ جهانی دوم روبرو شده است. ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو با بحران بدهی 2 هزار میلیارد یورویی روبرو است. در ده سال گذشته ایتالیا پایین ترین رشد مالی را در منطقه یورو داشته است.

نرخ بیکاری این کشور در ماه سپتامبر به بیش از 12، 5 درصد رسیده که این بالاترین رکورد از سال 1977 میلادی به شمار می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 397

به "رشد فزاینده آمار خودکشی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد فزاینده آمار خودکشی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید