رقابت سخت در تیم ملی؛ پرسپولیسی ها علیه نیمکت نشینی

به گزارش مجله ابوذریون، زمان اعلام فهرست تیم ملی، پرسپولیسی ها صاحب بیشترین نماینده در تیم اسکوچیچ بودند و با ورود نعمتی تعدادشان افزایش پیدا کرد. نماینده هایی که همگی شانس بالایی برای رسیدن به فهرست نهایی هم دارند. کنعانی زادگان قطعا در فهرست نهایی تیم ملی خواهد بود، ترابی، امیری، نعمتی و نوراللهی گزینه های محتمل هستند و فقط حضور کامیابی نیا، کمی بعیدتر از بقیه به نظر می رسد. ترافیک شدید و لژیونر های آماده اما، ممکن است پرسپولیسی های فهرست نهایی را نیمکت نشین کند.

رقابت سخت در تیم ملی؛ پرسپولیسی ها علیه نیمکت نشینی

حسین کنعانی زادگان، احتمالا یکی از دو مدافع اصلی تیم ملی در انتخابی جام جهانی خواهد بود. بازیکنی که اواخر کی روش تبدیل به بازیکن ثابت ایران شد و در دوران ویلموتس و اسکوچیچ هم این فرایند را ادامه داد. نوراللهی برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با سعید عزت اللهی بجنگد، اما کار سخت تر را، مهدی ترابی و وحید امیری دارند. دو بازیکنی که در پستی پر ترافیک در تیم ملی، به میدان می فرایند.

علیرضا جهانبخش و احسان حاج صفی، سال هاست در تیم ملی صندلی محکمی دارند و در انتخابی جام جهانی هم، گزینه های اصلی اسکوچیچ در سمت راست و چپ به حساب می آیند. ترابی و امیری، برای حضور در ترکیب اصلی باید با این دو نفر رقابت نمایند. فزونی هافبک های پرسپولیسی تیم ملی، آمادگی بیشترشان در ماه های اخیر است. ترابی در پرسپولیس دوباره احیا شده و امیری، در پست های مختلف برای سرخپوشان می درخشد. آمادگی که در صورت ادامه آن در اردوی اخیر، می تواند این دو نفر در فهرست نهایی نگه دارد و در رقابت با جهانبخش و حاج صفی هم صاحب فزونی کند. نتیجه این رقابت، یاری بزرگی برای تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی خواهد بود.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1848

به "رقابت سخت در تیم ملی؛ پرسپولیسی ها علیه نیمکت نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سخت در تیم ملی؛ پرسپولیسی ها علیه نیمکت نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید