زخمی شدن 8 نیروی پلیس در انفجار بانگلور هند

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: انفجار یک بمب در نزدیکی یکی از احزاب سیاسی در شهر بانگلور هند 16 زخمی بر جای گذاشت که 8 تن از آنها را نیروی پلیس تشکیل می دادند.

زخمی شدن 8 نیروی پلیس در انفجار بانگلور هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی؛ وقوع انفجار بمب در ایالت بانگلور هند و در نزدیکی دفتر حزب ملی هندو موسوم به باراتیا جاناتا منجر به زخمی شدن دست کم 16 تن شد.

به گفته منابع پلیس این بمب به احتمال زیاد بر روی یک موتورسیکلت پارک شده در نزدیکی دفتر این حزب نصب شده است.این انفجار که در منطقه مالشوارام بانگلور روی داد چندین هفته پیش از انتخابات ایالت کارناتاکا رخ داد.تصاویر تلویزیونی حاکی از تخریب چند خودرو در نزدیکی محل انفجار است.

شاهدان عینی در شرح این انفجار گفتند: انفجار به حدی شدید بود که باعث لرزش ساختمان های اطراف شد.پلیس بانگلور گفت که مصدومان این حادثه به بیمارستان انتقال یافته اند. از میان زخمی ها حال دو نفر وخیم گزارش شده است.

در اثر این حادثه چندین خودرو نیز طعمه حریق شدند.

پیش از این نیز در اثر انفجارهای مشابه ماه فوریه در شهر حیدرآباد 17 نفر جان خود را از دست داده و بیش از 100 نفر نیز زخمی شدند. این بمب ها در روی یک دوچرخه و در فاصله 150 متری یک بازار میوه جاسازی شده بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 588

به "زخمی شدن 8 نیروی پلیس در انفجار بانگلور هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخمی شدن 8 نیروی پلیس در انفجار بانگلور هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید